Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerhotel i nærheden af Kbh

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg leder efter et lagerhotel i nærheden af København med erfaring/tillade til opbevaring af fødevarer, nærmere bestemt alkoholiske (og til dels ikke-alkoholiske) drikkevarer. Det drejer sig om almindelige flasker (50 cl) pakket i kasser. Lagerhotellet skal stå for modtagelse og afsendelse af varerne og for at vælge de enkelte varer, der skal sendes – det er vel det, man populært kalder for “plukning.” Mht. pakning af varerne, er jeg lidt i tvivl: Hvordan står det til med emballering? Er det tilstrækkeligt at lade kasserne være som de er, eller skal de lige rulles ind i noget pap?

 

På forhånd tak,

Mvh. Marcus Henglein

 

Besøg Terry - en intelligent hundeservice, der bl.a. guider dig hen til det rigtige hundefoder.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøver nødvendigvis ikke være i nærheden af København

Besøg Terry - en intelligent hundeservice, der bl.a. guider dig hen til det rigtige hundefoder.

Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcus.

Du er velkommen til at ringe til mig på 29290203 så skal vi nok finde en pris til dig. Vi ligger i Hvidovre.

Mvh Michael

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcus,

Du kan evt. indhente et tilbud fra elp. De er godt nok ikke beliggende i KBH, men det betød ikke så meget alligevel?

Hjemmeside: http://elp.dk

vh Tobias

Fra Horsens
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har ledig plads i både Hvidovre & Hørning, og er da interesseret i at give et bud på dette.

 

MVH
Andy Villadsen
Concept-Connect
Tlf. 70701055

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)