Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tryk af 200 visitkort

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne have et tilbud på tryk af 200 visitkort.

  • Tryk på begge sider
  • Jeg designer visitkortet og sender grafikken i det format der foretrækkes

Jeg vil gerne have en pris på, hvad det ville koste med/uden gloss (shine-effekt) og hvad det vil koste med/uden rundede kanter.

Send mig tilbud privat her på Amino eller pr. mail: kontakt [snabela] reanimation.dk

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elias

 

Hos Prinfoshop.dk kan du få digitaltrykt visitkort meget billigt , du bestiller og uploader via deres hjemmeside.

Og kvaliteten er i orden.

 

Vh. Pernille Bering

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

www.brokerprint.com kan du få tilbud fra nogle af de bedste trykkerier, så du bare vælger den bedste pris :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger Lasertryk og er fuldt ud tilfredse.

De er billige, men flot kvalitet.

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

  I MediaMouse kører vi digitaltrykte visitkort i sæt á 250 stk. til 380 kr.
Det er så med fuld 4-farve (CMYK) tryk på begge sider på normal mat bestrøget 300gr. karton.

Hvis du vil have en blank effekt, så er det enten lak eller en blank kachering som vi vil lægge på. Men lak fungerer kun på offsettrykte tryksager, så derved er vi ved tilbage ved kacheringen. Vi har også mulighed for at afrunde hjørnerne på kortene, hvis det er noget du ønsker. Begge dele er dog noget som koster ekstra. Sætprisen vil komme til at ligge på 860 kr. hvis kortene skal være med kachering og afrundede hjørner.

Men du skal dog være opmærksom på, at selve trykkvaliteten ikke er så høj i digitaltryk, som vi kan opnå i offsettryk.
Hvis du vil have noget som har en bedre trykkvalitet - men stadig kun skal bruge et lille antal - så vil vores Finske Visitkort ® måske være interessante.
De er noget tykkere end et normalt visitkort, de er offsettrykte og så har de en tyk blank lak på begge sider. Her ligger prisen for ét sæt á 250 kort på 500 kr. Dertil kommer så eventuel afrunding af hjørnerne hvis du vil have det. Den eneste direkte ulempe ved de Finske er, at vi kun kører dem som en samkørsel. Det vil sige at vi samler ca. 40 forskellige små sæt sammen og kører dem som ét stort samlet job. Derfor kan der være en del ventetid på at få dem trykt.

Vi trykker mange andre forskellige typer visitkort, men det er selvstændige produktioner og derved ikke egnet til så lave antal som det du spørger på.

Hvis du er interesseret, så sender jeg dig gerne nogle eksempler på den ene og den anden type kort. Så kan du se og mærke kortene i virkeligheden.

/Jesper

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne slå et slag for Jespers Finske visitkort - de er super-fede! Jeg har købt mig fattig i dem, men de stinker langt væk af kvalitet, er tykkere end de almindelige kort og bliver derfor ikke væk i mængden.

Derudover er serviceniveauet i top hos Mediamouse, så de får de varmeste anbefalinger herfra.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)