Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forslag til nyt navn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en quinde der er godt i gang med at etablere enkelmandsfirma, men har brug for at lidt kreative sjæle til et firmanavn.

Jeg arbejder som behandler af hele kroppen. Min baggrund er: ergoterapeut, idrætslærer, idrætsmassør, idrætskadesterapeut og columna (ryg) terapeut.

Så det jeg i korte træk gør, er manipulerer, masserer, diagnosticerer og rådgiver meget i forhold til øvelsesvejledning.

Lige nu hedder firmaet ERGO' Massage (dobbeltydning fra ergoterapeut og massør) - men efterhånden som jeg har flere uddannelser med mig, er det mere end "blot" massage jeg gør...

Mon der er nogle kreative aminoer ;o) - til et kort, sigende, og genialt firmanavn...

Glæder mig til at høre fra jer

hIlsen jetsen

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med blot ERGO'? Med alle de underområder du arbejder med, kræver det alligevel en forklaring, som du nok ikke kan få med i et firmanavn.

Ellers har jeg lige bumpet tråden, så alle de kreative kan få den læst og givet deres besyv med Wink

Mvh,

Michael

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

All body fix

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Oplever du problemer med at dine kunder forstår dine ydelser.

Ergo Massage er da et glimrende navn - især på grund af dobbeltbetydningen af ordet Ergo.

mvh Hans

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan heller ikke se noget problem i navnet "Ergo" som det bliver foreslået. Det er kort, præcist, sigende og let at huske.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har startet din virksomhed op og det fungerer, vil jeg se det som en fejl at begynde at ændre navnet.

Hvis folk ikke kan finde ud af hvad de kan få ved dig kan jeg forstå dit problem!

Men generelt set syntes jeg ikke navnet er så vigtigt, det er jo også svært at finde et ord som dækker over alle de forskellige uddanelser.

Fx. navnet wupti.dk , der tænker du jo heller ikke "de sælger helt sikker tv og vaskemaskiner".

Hvis din forretning kører godt, så er mit råd at beholde dit nuværende navn.!!!

Fra Vester Hornum
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige mit besyv til denne lille sag.

 

If it's not broken. DON'T fix it.

 

Oversat til de som flere siger her. Hvis det virker, så skal der jo ikke laves om på det :)

Med venlig hilsen / Best Regards 

Jimmy Rabøl Jørgensen.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)