Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forslag til nyt navn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en quinde der er godt i gang med at etablere enkelmandsfirma, men har brug for at lidt kreative sjæle til et firmanavn.

Jeg arbejder som behandler af hele kroppen. Min baggrund er: ergoterapeut, idrætslærer, idrætsmassør, idrætskadesterapeut og columna (ryg) terapeut.

Så det jeg i korte træk gør, er manipulerer, masserer, diagnosticerer og rådgiver meget i forhold til øvelsesvejledning.

Lige nu hedder firmaet ERGO' Massage (dobbeltydning fra ergoterapeut og massør) - men efterhånden som jeg har flere uddannelser med mig, er det mere end "blot" massage jeg gør...

Mon der er nogle kreative aminoer ;o) - til et kort, sigende, og genialt firmanavn...

Glæder mig til at høre fra jer

hIlsen jetsen

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med blot ERGO'? Med alle de underområder du arbejder med, kræver det alligevel en forklaring, som du nok ikke kan få med i et firmanavn.

Ellers har jeg lige bumpet tråden, så alle de kreative kan få den læst og givet deres besyv med Wink

Mvh,

Michael

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

All body fix

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Oplever du problemer med at dine kunder forstår dine ydelser.

Ergo Massage er da et glimrende navn - især på grund af dobbeltbetydningen af ordet Ergo.

mvh Hans

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan heller ikke se noget problem i navnet "Ergo" som det bliver foreslået. Det er kort, præcist, sigende og let at huske.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57