Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi ændre navn? Hvad siger Swingback dig?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra KBH N
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Min far og jeg er ved at starte virksomhed. Vi har indtil nu ville kalde virksomheden Swingback, da det vi skal producere er en maskine som kan træne koordination, koncentration og reflekser. Men vi bliver lidt i tvivl, om det er det rigtige navn. Kan det give forkerte associationer og derudover er .com er optaget ?

Det er en maskine, hvorpå der er monteret en "sandsæk", bold eller andet afhængig af behovet hos brugeren. Ved indkommende slag bevæger sandsækken sig uforudsigeligt. Det unikke ved produktet er netop det uforudsigelige bevægelsesmønster. Derudover er Swingback et designprodukt af høj kvalitet.

I første omgang vil vi henvende os til apopleksipatienter(blodpropramte). Vores første model er en bordmodel, som er bærbar og kan monteres stort set overalt. Tanken hertil er, at den apopleksiramte kan få vores produkt med hjem til hjemmetræning.

Da produktet kan tilpasses mange markeder, er det eneste krav, at det skal kunne dække bredt. Som vi havde tænkt med fx Swingback - rehabilitation.

Hvad er jeres holdninger til navnet? Og i er mere end velkomne til at komme med andre forslag.

Venligst Linea Detterberg

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at navnet swingbag lyder bedre? Det matcher også at det er en sæk der svinger, og er ledigt i .dk, og til salg i .com

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

> Hvad siger Swingback dig?

Lige da jeg så overskriften tænkte jeg, at det måtte da næsten være en homoseksuel swinger klub :)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

> Hvad siger Swingback dig?

Lige da jeg så overskriften tænkte jeg, at det måtte da næsten være en homoseksuel swinger klub :)

LOL - Brokeback Mountain eller hvad den nu hed?

OnTopic: Jeg ville nøjes med at kalde produktet et navn og virksomheden et andet. Ellers kan I ikke senere udvide paletten af produkter uden at være "stuck" med navnet på det første produkt.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra KBH N
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, og tak for svaret.

Ja det ville faktisk passe rigtig godt til den første model vi skal lancere(den bærbar), men de store prototyper vejer over 100 kg og så passe det vel ikke så godt mere?

Fra KBH N
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Uhh, ja det har jeg hørt før og det værste af det, er at produktet godt kan ligne lidt et fallossymbol. Så vi er vist ude i det skal være noget helt andet...

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bryder mig heller ikke så meget om swingback, da jeg kom til at tænke på en svingdør, der svingedelige tilbage i hovedet på én - og dermed "smerte"... :(

Jeg tænkte også på Swingbag, som jo helt logist er det produkt I har. Også hvis det er en stor sæk. :)
Desuden bruger I et internationalt navn, og derfor vil jeg mene det er ret væsentligt, at .com er ledigt.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg tænker swinback tænker jeg lidt på noget gynge-halløj, og slet ikke noget der passer på produktbeskrivelsen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12665
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Swingback er jo rimeligt intetsigende og giver ingen associationer til det i arbejder med, for folk der ikke kender Jeres produkter. Vælg et navn der giver mening f.eks noget med Rehab.: Neuro rehab - apoplexia rehab - rehab apoplexia -stroke rehab ..... osv. Prøv evt. en gang at lege med en masse forskellige ord der har med Jeres område at gøre.

Mvh

Ravn

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når jeg hører ordet rehab tænker jeg straks på en britisk poptøs der vist ofte er indlagt på "rehab" til afvænning Cool

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)