Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi ændre navn? Hvad siger Swingback dig?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12666
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Når jeg hører ordet rehab tænker jeg straks på en britisk poptøs der vist ofte er indlagt på "rehab" til afvænning Cool

 

Tænke nok at den måtte komme Wink

Mvh

Ravn

Fra KBH N
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er rigtig glad for alle tilbagemeldingerne - tak.

Vi har produkter som på længere sigt skal på andre markeder, derfor tror jeg det er vigtig at kalde os noget helt andet og så for hvert sement have et sigende navn.

Swingback er nu ude af billedet, så nu skal der findes et nyt navn.

Hvis jeg giver lidt nøgleord og der dukker noget sjov op, må i meget gerne melde tilbage.

Koordination, fokus, sjovt, reflekser, Kvalitet, Design, Motion, Koncentration, træning, leg, konkurrence, Familienavne= Andreas, Freja, Lene, Linea og Henrik Detterberg

Venligst Linea

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I skal nok arbejde en hel del på jeres navn.

Jeg mener det giver hentydninger til swingersex, sexgynger og den slags, netop fordi i benytter SW i begyndelsen af jeres navn.

En måde at finde det rette navn på kunne være, at tage jeres prototype med under armen, og besøge et par sygehuse og vise dem jeres produkt, samt bede dem om at komme med deres bedømmelse og evt. et passende navn til denne. Som et alternativ kan i opsøge privat ergoterapi og bede disse om en vudering.

I vil helt sikkert kunne få folk til at gå i tænkeboksen hvis i udlodder en dusør på eks. 500,- kroner til det rette navn. Skal i ud på verdensmarkedet med jeres produkt, så ville det nok være en god ide at få patent på jeres maskine.

Venligst

René Buch

Fra KBH N
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen amino'er

Som sagt blev Swingback droppet efter jeres bidrag - tak. Vi har nu leget lidt med forskellige ord mm. og er kommet fra til Inimac

Vores logo skulle gerne bygges op omkring i'et, så det er blant andet derfor det er blevet til Inimac.

Hvad siger dette jer?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12666
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Linea Detterberg:

Hvad siger dette jer?

Absolut intet !  

Det giver jo på ingen måde nogen ide om eller associationer til hvad i laver.

Mvh

Ravn

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Inimac er et pænt navn der "ruller godt over tungen" dvs. i kan bruge det som virksomhedsnavn, men ikke evt som produktnavn. 

Jeg legede lidt med tanken "koordination, koncentration og reflekser" der kan ende med fx. 

www.kokoflex.com (koordination, koncentration, reflekser)

www.cocoreflex.com // ccreflex.com

Ved godt det lyder som morgenmad, men en hurtig brainstorming har aldrig ødelagt noget. 

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan kalde virksomheden "Inimac" og produktet Swingbag.

Dbh. Mathias Fisker

www.spin27.dk , www.studie-kalender.dk

Fra KBH N
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for responsen.

Vi fik fortalt af en marketings-guro, at navnet helst skal være nyt og ikke eksisterende, så der ikke er direkte associationer til og man kan skabe brandet selv.

Jeg synes det lyder fornuftigt, at vi skal hedde Inimac og kalde vores produkter noget andet(måske Swingbag hvis ikke "Swing" gider det forkerte billede)

Inimac - rehabilitation og fx Inimac - toys osv. når vi kommer længere hen.

Fra KBH N
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan nogle i øvrigt fortælle hvordan man ændre status, for jeg kan fortælle jeg ikke er "Klemmesamler af 1. grad"?Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Linea Detterberg:

Kan nogle i øvrigt fortælle hvordan man ændre status, for jeg kan fortælle jeg ikke er "Klemmesamler af 1. grad"?Smile

 

Den ændre sig selv efter karma / antal indlæg, så indtil videre er du klemmesamler  Big Smile

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)