Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi ændre navn? Hvad siger Swingback dig?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Linea Detterberg:

Tak for responsen.

Vi fik fortalt af en marketings-guro, at navnet helst skal være nyt og ikke eksisterende, så der ikke er direkte associationer til og man kan skabe brandet selv.

Jeg synes det lyder fornuftigt, at vi skal hedde Inimac og kalde vores produkter noget andet(måske Swingbag hvis ikke "Swing" gider det forkerte billede)

Inimac - rehabilitation og fx Inimac - toys osv. når vi kommer længere hen.

 

At skulle ud og lavet et helt nyt brand, bliver dyrt, svært og tager lang tid, men jeg mener klart det er det værd med tiden vil i kunne skabe stor værdi for jer selv, hvis i formår at gøre dette på den rette måde. Hvordan i skal gøre det ved jeg ikke - men læg det op til de gode amino folk for der er store "værdier" at hente på amino.

Inimac lyder godt og er ens for alle bruger verden over, så stå fast på det. Se at få købt jeres domæner i DAG.

Hvad med ergobag, måske med en drejning mere over i et eng. udtryk. Jeg aner ikke om det produktnavn findes i dag.

Venligst

René Buch

Fra KBH N
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okey, jeg undrede mig nu også over hvordan jeg var blevet klemmesamler. Øreringe og andet kunne jeg acceptere, men klemmer - det er nu ikke lige mig. Jeg må til at være aktiv her... Big Smile

Fra KBH N
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen igen

Swingback er nu blevet til Inimac.

Tak for gode input og ideer. Hold øje med os.

Hvis nogle skulle have lyst til at investere i dette fantastiske projekt(produkt) og ønkser mere viden, er du meget velkomme til at kontakte mig. Vi indgiver patentansøgningen fra 1. maj.

Venligst Linea Detterberg

26133432

Linea@detterberg.dk

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker på noget partnerbytte, realiser jer selv seksuelt.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 24. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linea

Jeg arbejder i møbel branchen, navnet SwingBack bruges af det Norske stol firmaet HÅG, og er en betegnelse for armlæn der kan skydes bag stolryggen således at stolen kan komme helt ind til skrivebordet.

Stolen er tegnet af Peter opsvik tror han har taget, da det er en stor tegnestue i Norge tror jeg han har en eller anden retdighed til navnet.

Jeres navn til firmaet er ok, men tror i skal finde noget der kan beskrive produktet på en eller anden måde, hvis I gerne vil bruge bogstavet i kunne navnet være importunate =  besværlig  impressive = virkningsfuld.

 

Håber du kommer godt videre

 

CHAI

 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)