Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nr. 1 på Google - tak for hjælpen.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

det er altid dejligt når man kommer til at ligge nummer 1. tillykke

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt gået :)

Har du set en stor increase i dine besøgene ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob W:

Det er jo altid en rigtig godt sted at starte, men kan du fortælle lidt mere om hvordan du har gribet hele linkbuildingen an? Og hvor meget tid har du brugt på at skrive unikke beskrivelser til hvert linkkatalog eller har du bare copy/pasted den samme beskrivelse hver gang? Man hører jo tit en masse om at det er vigtigt at bruge unikke beskrivelser hver gang...

Først var jeg ikke klar over, at unikke beskrivelser betød så meget. Da jeg fandt ud af det, ændrede jeg "taktik" og skrev derefter unikke tekster. Jeg har desværre ikke tal på, hvor lang tid, jeg har brugt på det - heldigvis. Smile

 

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob W:

Det er jo altid en rigtig godt sted at starte, men kan du fortælle lidt mere om hvordan du har gribet hele linkbuildingen an? Og hvor meget tid har du brugt på at skrive unikke beskrivelser til hvert linkkatalog eller har du bare copy/pasted den samme beskrivelse hver gang? Man hører jo tit en masse om at det er vigtigt at bruge unikke beskrivelser hver gang...

Først var jeg ikke klar over, at unikke beskrivelser betød så meget. Da jeg fandt ud af det, ændrede jeg "taktik" og skrev derefter unikke tekster. Jeg har desværre ikke tal på, hvor lang tid, jeg har brugt på det - heldigvis. Smile

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

flashdesign:

Har du set en stor increase i dine besøgene ?

Der er sket en stigning, men det er ikke overvældende. Jeg lå jo nr. 3-4 stykker før, men søgeordet "videoovervågning" er klart det, som giver flest besøgende af alle.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Tillykke ! altid en god følelse når ens arbejde giver frugt.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)