Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit nyeste projekt

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aabybro
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Har stirret mig blind på www.finesda.dk - ved godt det ikke er færdigt endnu... kan bare ikke se hvad det er for info som potentielle kunder mangler for at samle røret op og bestille en udesauna hos Finesda.

Er billedet af mig selv på forsiden helt malplaceret?
Skal der fokuseres mere på produktet... eller mindre?
Mangler du info for at kunne se en udesauna i brug?

Er ved at lave en FAQ side - men er der andre sider der mangler? - og kan du navngive tema for disse?

Håber at I vil i hjælpe mig.. på forhånd tak.

/ Ibsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Ibsen:
Er billedet af mig selv på forsiden helt malplaceret?

JA! Det synes jeg. Hvorvidt du er en pæn fyr eller ej skal jeg ikke gøre mig til dommer for, men billedet tror jeg ikke tiltrækker mange købere. Istedet ville jeg smide et par af billederne fra din underside ind istedet, da det er de tanker en potentiel køber gør sig om en sauna, frem for tanker om dig siddende foran en! 

Derudover skal der fra forsiden være et stort link til "Se flere billeder af vores flotte udesaunaer", som så fører til en side som eks. http://www.finesda.dk/page434.aspx

 

Jeg bemærkede også, at man skal ind under "specifikationer" for at finde prisen på en sauna. Typisk ville jeg gerne have en sådan pris "længere frem" på sitet.

 

Under "om sauna badning" ville jeg typisk liste alle dine informationer øverst på siden. Så man på den måde kunne klikke sig ind under hver enkelt information. (Og måske endda linke til dem nederst på din forside, sammen med dine mest populære produkter eller noget i den stil). Jeg tænker lidt a lá hvad jeg selv har gjort i bunden på et nyt site jeg er ved at "bygge".

http://backpackeren.dk/index.php?option=com_weblinks&view=category&id=2&Itemid=48

 

Mit vigtigste "tip" vil dog være, at du skal fokusere meget på dine billeder. Før jeg kom ind på din side anede jeg intet om udesaunaer, men efter at have set din underside med tilhørende billeder, ja, så er det sgu' lige før jeg vil ud og erhverve mig en ;P

 

Håber du kunne bruge det til noget. Hvis du har spørgsmål, eller gerne vil have uddybet en kommentar er du velkommen til at skrive på Rasmus[at]hoeks.dk

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg er ikke helt sikker på at jeg kan forklare det præcist på den måde jeg mener det. Men nu prøver jeg :)

Du skriver meget personligt på forsiden, og det er klart personen Peter og ikke firmaet Finesda der er afsenderen. Denne "dig-til-mig" måde at skrive på, tror jeg ikke passer til dit produkt. Især ikke når det er noget der koster i nærheden af 50.000. Personligt ville jeg ikke købe et produkt til 50.000 af en "privatperson" - det ville jeg ikke føle mig tryg ved.

Det er fint nok at du præsenterer dig selv, men gem det væk på en underside. En forside handler om blikfang, og om at skabe interesse, og det gør du kun ved at fokusere på hvilke værdi dine produkter skaber skaber for dine kunder?

Et godt tillæg kunne også være nogle kunde-udtalelser.

Hilsen Morten

Fra Aabybro
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Begge

Tusind tak for jeres svar - I har ret, og jeg har ændret på det.

Se www.finesda.dk

Ibsen

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Den lortebrune farver på selvemenu bjælken spiller ikke sammen med resten af websitet. Generelt synes jeg du skulle vælge et andet farveskema.

Overskrifterne (News overskriften ligner noget graffiti), og logoet, ser ret kedeligt ud og ligner noget du selv har tegnet, og det ser dårligt ud at man kan se pixelsne langs F'et og D'et.

Få lavet et rigtig logo, og lav menu overskrifterne i normale tekster, og vælg et nyt farveskema. det ville hjælpe super meget synes jeg :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Måske ville det hjælpe lidt med en kontaktformular...

Mange kigger efter et tydeligt cvr nummer

Manglende salg..................måske fordi designet på saunaen er "mega ugly" (ligner noget fra Bjergkøbing grandprix) ;o) Hvis der var mere end ét design (er der det?), kunne det måske hjælpe. Det ser ud som om, at voksne ikke kan sidde oppe, uden at skulle dukke sig. Umiddelbart er det også en frisk pris, men det er muligt at den er fair.

Held og lykke med projektet.

 

Jack 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på med de "Relaterede søgninger" du lægger ind i bunden med næsten samme farve som baggrunden. Søgemaskiner kan finde på at straffe for den slags tricks.

Fra Aabybro
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes sir!

Relaterede søgninger er ændret til anden farve.

Vurderer stadig om jeg vil re-designe logo + hjemmeside.

Tak for jeres tid...

/Ibsen

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ibsen

Jeg syntes at produkterne er gode, men jeg savner at kunne mærke følelsen af at være i en sauna eller en hottub og den velvære der måtte være i det.

En mulighed for at puste lidt til stemningen er en række "close up" billeder af produkterne, samt at få sitet til visuelt at udstråle varme og velvære. Et par hurtige skud fra hofte hvordan du kan gøre dette. Damp, sved på panden, røde kinder, lukkede øjne af en person med hovedet lagt tilbage op imod væggen, en mand og en kvinde i en hottub der damper med to glas rødvin på kanten af hottubben.

Desuden mener jeg at der er alt for meget tekst (og for småt) på forsiden, samt at teksten rammer ved siden af. Teksten på forsiden skal få mig til at føle at jeg er i en saua eller en hottub, og jeg skal have fornemmelsen inden for 10 sekunder ellers er jeg væk igen.

 

Held og lykke med sitet

 

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Ganske udemærket side. Jeg synes dog, at du skal skifte farven i din menu, og smide baggrunden i havnen - den er hæslig, og passer slet ikke til et wellness-tema!

 

Held og lykke med siden,

Jonas

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)