Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designere, mediehuse, reklamebureauer, tekstforfattere, søgemaskineeksperter o. lign. søges til samarbejde

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har allerede kontaktet et par Amino'er direkte, men nu får alle i andre også tilbuddet:

CMS sælges i stadigt mindre omfang af producenten selv, men tilsvarende sælges grafiske ydelser i mindre omfang uden CMS. Det kan vi naturligvis sammen udnytte til at skabe et partnerskab, hvor vi hver især dyrker vores kernekompetence, men hvor vi samtidig kan tilbyde kunden en professionel totalløsning. Det giver os en konkurrencemæssig fordel, og vi bevarer tilmed et højt kvalitetsniveau.

Min virksomhed, Framecoders, går indenfor de kommende måneder fuldstændigt over til partnersalg. De eksisterende kunder bliver overdraget til seriøse partnere med relevante kompetencer, og alle nye kunder vil blive henvist til en partner, der kan levere en løsning baseret på deres behov.

Der findes to typer partnere: 1) en salgspartner, 2) en implementeringspartner (kan bygge moduler, udvide funktionaliteten, integrere med eksterne kilder o. lign.)

Hvilke økonomiske fordele er der i det? Det afhænger af, hvordan vores forhold er til kunden. Hvis vi skal være usynlige, så smider vi jeres logo på systemet, og så køber I med 20 % rabat. Hvis I videresælger vores løsning, så får i derimod 50 % i salgsprovision (gælder både oprettelse og abonnementsforlængelse).

Hvis I ser det som en naturlig forlængelse af jeres produktportefølje at kunne tilbyde CMS, så skriv til mig. Spørgsmål til konceptet eller lignende stilles bedst direkte i tråden, så alle får glæde af svarene.

Vil du gerne sælge CMS til dine kunder ekstra billigt?
For alle Amino'er tilbyder vi lige indtil d. 1. august at købe 5 licenser til videresalg á et års varighed til 8.700 kr. Det giver muligt for at sælge CMS til 145 kr. pr. måned - vel at mærke for et fuldt ud professionelt system (uden begrænsninger ifm. grafiske muligheder eller søgemaskineoptimering), der normalt koster 395 kr.
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes det herligt at se. Noget som ikke helt har slået igennem på den front endnu, men som drives i stor stil i andre brancher.

Lav det som du er bedst til og lad andre gøre resten. Tror jeg det kan kortes ned til.

Håber du får bid på krogen, det kan blive stort :-)

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Kunden fortjener, at man fokuserer på sin kernekompetence. En kernekompetence er jo netop noget, der skaber en unik værdi, og hvis man kombinerer flere sådanne, så får man altså en rigtig god løsning.

Personligt mener jeg, at der er mange små udbydere i CMS-branchen, hvor det er ganske tydeligt, at de forsøger at klare alt selv, og det er ikke hensigtsmæssigt (for kunden). Det er nødvendigt at kunne indse egne begrænsninger, hvis man gerne vil skabe vækst i en virksomhed (og levere kunden det bedst mulige resultat, og der er jo ikke noget forkert i, at man ikke er lige god til alting (det er tværtimod ret menneskeligt). De store udbydere kører næsten alle med partnersalg, men de er ikke økonomisk attraktive for bl.a. iværksættere.

Derudover kendes det jo som du nævner i andre brancher, og vi kender det jo også internationelt set landene imellem. I Danmark har vi ikke meget løntung produktion tilbage, da det ikke er konkurrencedygtigt. Vi holder os til de områder, hvor vi er gode til at skabe vækst, og så handler vi med andre for at få alle de ting, som vi har behov for. Det er endda defineret i både økonomiske, politiske og afsætningsmæssige teorier.

Jeg håber også, at det bliver stort. Egentlig interesserer det mig ikke så meget, som at det bliver bedst, men det ene er jo også en logisk konsekvent af det andet (det gælder bestemt ikke omvendt). Tidligere har jeg haft en masse større samarbejdspartnere indenfor bl.a. grafisk design, og jeg synes det kunne være meget sjovere at trække andre iværksættere med op. Man kan vel kalde det 'corporate networking'.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)