Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på film/slideshow ønskes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Med al den snak om udgivelse af forskellige medier, viral marketing osv. har jeg lavet et lille slideshow omkring mine produkter og vil gerne vide hvad I synes? Uden at stille spørgsmål, da jeg måske så lægger noget i munden på jer. Smile

Filmen kan sagtens redigeres, så fortæl mig hvordan den 'virker' på jer.

Den varer 3.12 min.

Fra Randers
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simona

Ideen med viral markedsføring til dit produkt er super - da du virkelig har mulighed for at spille på følelserne.

Min umiddelbare reaktion var :

1. Nogle af billederne er alt for Amerikanske, jeg ved godt det er et problem når man henter dem fra diverse stockphoto-steder, men jeg synes du skal finde nogle mere skandinaviske billeder.

2. Filmen er alt for lang, hvis ikke det var fordi jeg havde besluttet mig til at se den til ende, ville jeg have stoppet længe før slutningen. Du kan med fordel skære den ned til halvdelen - og måske endnu bedre ned til ca. 30 sek. men det gør det også sværere at lave, men det væsentlige står tilbage.

 

Ellers synes jeg det er en rigtig god idé til netop dit produkt. Håber du kan bruge feedbacken.

 

Venlig hilsen

Pernille Bering

www.bering-foto.dk

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er fantastisk at se hvordan du udnytter dit potientiale som kvinde, og du får virkelig vist noget nerve og kørt på nogle følelser.

Jeg så også gerne at det blev lidt mere dansk, og det skal bestemt være kortere. Et indput fra mig, - som må nøjes med at være en mand ;-) - ville være at du valgte de billeder ud som du selv føler noget for, - for du har simpelthen evnen til at fortælle med billeder.

Sangen, må også gerne være dansk, f.eks noget dansk sangskat med Lene Siel.

Slutteligt må teksten gerne forklare produktet lidt bedre, så filmen kan stå alene. 

/Michael

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

 

hej

God ide, følgende mine kommentar

1. Jeg forstår ikke hvad du sælger, kald mig tung og langsom men det fløj over mit hoved (indtil jeg tjekkede din underskrift)

2. Film for lang som sagt af andre

3. Få et logo ind i filmen, nederste højre hjørne

4. Må man godt tage folks musik til sådan noget uden videre?.. ved det ikke men kan måske være et problem da du laver reklame for et produkt som du sælger.

 

Mvh

Peter

 

Fra Haderslev
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest en rigtig fin "film".

Jeg kan tilslutte mig kommentarerne omkring både længde og billedvalg.
Jeg synes ligeledes at du skal på med for mange af der her hænder/fødder nærbilleder - de er fortærsket igennem mange tusinde gange før.
Dem som fungerer bedst er dem, hvor man smiler lidt - telefonen, telefonboksen, rigtig vinter etc. Hvad med noget med gammeldags breve, SMS, E-mail og det flygtige samvær etc. ??

Musikken og selvfølgelig billederne skal du sørge for at have ret til at benytte - umiddelbart tror jeg at du skal passe på med blot at "stjæle" en kendt amerikansk sanger - hun vil jo nok gerne have nogle penge af dig så...

Mvh
Peter

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Rigtig mange tak for jeres input og noget af det kan jeg sagtens bruge. Jeg kan så se, at jeg nok også må spørge mine egne brugere, som går ligeå meget op i det her som jeg gør.

At klippet er for langt kan jeg så ikke forstå. Hvis den skal være 30 sek. vil det blive til en TV-reklame, men det er så også en god idé at lave det engang, som så også sendes rundt via mail osv. Hvis I synes den for lang og har lyst til at slukke, så spiller den ikke nok på følelserne, så det må jeg kigge på. En sammenligning kan være at filmen ikke engang er så lang som sangen - og i sangen fortælles der jo også et budskab. Gider folk så høre det?

Et produkt som mit er noget man fordyber sig i og jeg kan ikke beskrive et livsforløb på 30 sek., selvom livet er kort. Min mening med filmen er så, at man skal fordybe sig i det der fortælles og det billederne symboliserer. At der fx. er 3 billeder af babyfødder, ja - så kan de stadig ikke vises for tit, da det er noget der rammer kvinder helt op i 90-årsalderen - meget dybt. I øvrigt symboliserer de alle noget forskelligt og det kan man se af teksten. Smile

Og Michael - du skal nu ikke underkende dit eget køn, for jeg har lært det her af en mand. Wink Når mænd når en vis alder (omkr. 60 år), så bliver mænd mere følsomme og ser pludselig de små ting  i livet.

Den bog til voksne jeg sælger, købes også af 80% mænd og resten kvinder, hvorimod børnebøgerne købes af 95% af kvinderne og resten mænd. Er det ikke en interessant refleksion? Så der SKAL være babyfødder på nogle billederne hvis jeg få fat på de kvinder til voksenbogen. Geeked

Det juridiske skal jeg nok få styr på. Billederne har jeg ret til at bruge og så finder jeg bare en anden sang.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)