Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger bud på Portal i PhP (Design skal være en del af prisen)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal på baggrund af standardsystemet SocialEngine have lavet en ny portal.

I kan se SocialEngine her:

http://www.socialengine.net/

Systemet er købt og sat op i en out-of-the-box løsning, som I kan få adgang til for at se nærmere på systemet. 80% er de ting der skal laves, indebærer en begrænsning af de eksisterende funktionaliteter i systemet, det er altså ikke ting der skal bygges, men ting der skal fjernes fra systemet. De sidste 20% er elementer som skal bygges på ovenpå standardsystemet. Kravspecifikationen som er copy-pastet ind nedenfor, er derfor ikke NÆR så omfattede, som det umiddelbart kan se ud. Dertil er kravspecifikationen enormt specifik, hvilket betyder, at den er meget omfangsrig.

Kontakt mig, hvis du er interesseret og HURTIGT kan gå igang - sidstnævnte er et ultimativt krav. Lancering først i maj måned. 

Du SKAL endvidere kunne komme med et bud på en pris, som i den sidst ende max må udsvinge med 20%

 

Funktionaliteter

 

 

Log in

·         Brugernavn: Skal være medlemmets eget navn

 

·          Problem: Please ensure your username is alphanumeric

 

·          Brugertype: Brugerne skal ikke selv kunne vælge brugertype

 

·         Tidszone: Skal fjernes – det skal automatisk være dansk tid

 

·         Sprog: Valgmulighed skal fjernes, skal automatisk være dansk

 

·         Fødselsdag: Året skal reguleres således, at man mindst skal være 23 år, altså skal man i 2009 tidligst være født i 1986.

 

·         Alle postnumre og byer skal lægges ind, jf. nedenfor under oprettelse

 

·         Brugeren skal anføre sin uddannelse, se nærmere nedenfor under oprettelse og uddannelsesinformation

 

·         FEJL: Flere af de felter jeg har oprettet og som SKAL udfyldes ved oprettelse af profilen bliver ikke vist ved profiloprettelse, fx ”Søger”, ”Bibeskæftigelse”, ”Om mig” mv.

 

·         FEJL: Selv om, at man sætter kryds i, at siden skal huske ens password, så husker den ALDRIG passwordet?

 

Oprettelse og uddannelsesinformation

·         Uddannelse: Der skal laves flere hovedkategorier, fx ”Samfundsvidenskabelige”, ”Humaniora”, ”Naturvidenskab” mv. Herunder skal man så kunne finde sin uddannelse som en drop down. (Skal kunne lægges ind automatisk)  

 

·         Står ens uddannelse ikke i oversigten, skal man selv kunne skrive navnet på sin uddannelse (Jeg skal let kunne se disse tilføjelser, så jeg kan se hvad der er lavet af tilføjelser)

 

 

·         Man skal kunne vælge flere uddannelser, som alle fremgår af profilen (Dette er allerede muligt via den plugin der er købt til employment, men det skal tilpasses oprettelsesproceduren)

o    Fx flere Færdiggjorte uddannelser, og samtidig

o    Fx Igangværende uddannelser

o    Det skal være muligt både vælge rubrikken ”Færdiguddannet” og samtidig tilføje en uddannelse under igangværende uddannelse

 

·         Man SKAL enten udfylde ”igangværende uddannelse” eller ”Færdiggjort uddannelse”, men må gerne udfylde begge felter.

 

·         De informationer, man angiver når man opretter sig, skal gerne kopieres direkte til uddannelsesmodulet under profilen.

 

·         Tidspunktet for ens uddannelsesforløb skal kunne fremgå, fx fra år til år (er allerede en del af CV plugin)

 

·         Varigheden af ens uddannelse skal kunne indtastes, altså 2, 3, 4 år mv.

 

 

Profil

 

By og postnumre

·         Alle postnumre og byer skal lægges ind, jf. ovenfor. Skal foregå automatisk.

 

Link

·         Man skal som iværksætter/selvstændig kunne indsætte link til ens virksomhed (oprettelse procedure)

 

Profiltekst

·         Det skal være muligt, at man ved profiloprettelsen kan skrive en tekst om sig selv. Systemet giver allerede denne mulighed, men det virker ikke…? (valgfrit)

 

Efter oprettelse af profilen

·         Når profilen er oprettet skal man komme direkte til ens profil – alternativt skal der være et link der fører en videre til profilen.

 

·         Man skal gøres opmærksom på, at man kan udfylde CV og uddannelses-oplysninger

 

 

·         Generelt –hver gang der er en drop-down menu, skal der også være mulighed for at skrive i fritekst

 

 

Søgefunktion skal flyttes

·         Der findes allerede en simpel og Advanced search  funktion i social Engine, hvor man kan søge profiler. Denne søge-mulighed skal flyttes fra toppen og blive en del af Profil-menuen. (Der findes også et Gmap plugin, hvor man kan søge på et kort)

 

Begrænsning i allerede eksisterende funktionaliteter:

Profilindstillinger:

·         Man skal ikke kunne vælge at være ”Usynlig bruger” og dermed ikke kunne ses på onlinelisten

·         Alle betalende skal kunne se ens profil – dette skal ikke kunne begrænses

·         Man skal ikke kunne vælge ikke at dukke op ved søgning

·         Man skal ikke kun ændre designet af ens profil

·         Under venners aktivitet skal man ku kunne se sine venners aktivitet, ikke alle andres

 

 

Album-funktion

 

Album skal flyttes til profilen

·         Album skal ikke stå som en del af hovedmenuen, men skal være en del af den enkelte profil

 

Følgende af de eksisterende funktioner skal fjernes:

·         Include this album in search/browse results? (Yes/no). Man skal ikke kunne vælge ikke at blive fundet.

 

Ændringer alle allerede eksisterende funktionaliteter(nedenfor afhænger dog af opsætningen af subnetworks):

Who can see this album?

·         Alle

·         Alle registrede medlemmer (Betalende?)

·         Kun venner

·         Kun mig

 

 Who can make comments in this album?

·         Alle

·         Alle registrede medlemmer (Betalende?)

·         Kun venner

·         Kun mig

·         Ingen

 

Who can tag in this album?

·         Alle

·         Alle registrede medlemmer (Betalende?)

·         Kun venner

·         Kun mig

·         Ingen

 

 

Upload

·         Prismodul på 150 – 200 dollars for køb af denne funktionalitet betaler Rikke, Tue installerer.

 

Grupper

 

Problem:

·         Når man trykker på fanen ”Grupper” i hovedmenuen og ser grupperne, ser det ud til der er 0 medlemmer i grupperne, selv om at der er flere tilmeldte grupperne. Når man er inde i selve gruppen, kan man godt se antallet af tilmeldte.

 

Under fanen grupper

·         Man skal kunne lave en gruppe, når man er inde under fanen grupper, og ikke kun under ens personlige indstillinger.

 

·         Man skal kunne vælge bestemte geografiske områder når man kigger på oversigten over grupper – derefter skal man kunne søge ud fra kategorier (Den sidste del kan man allerede).

 

 

 

 

Ved oprettelse af grupper

·         Der skal laves et link eller andet til retningslinierne for, hvilke krav en gruppe skal leve op til, som alle ser når de opretter en gruppe.

 

·         Man skal kunne vælge geografisk område for gruppen når man opretter en gruppe

 

·         Man skal kunne vælge at begrænse gruppen på alder

 

·         Man SKAL vælge et billede til sin gruppe

o    Der skal være forskellige default billeder som brugerne kan vælge imellem, hvis de ikke selv har et billede

 

·         Man skal skrive tekst når man opretter en gruppe

o    Der må gerne være en ”Teaser” tekst, som er den man ser inden man klikker sig videre ind på gruppen

o    Der må gerne være et felt, hvor man kan skrive hvad formålet er med gruppen

 

·         Der må gerne være mulighed for at man kan angive et maks for antal medlemmer i gruppen

 

 

·         Når gruppen er lavet skal der enten være link til gruppen, eller den skal vises – det bliver den ikke i dag

 

Mail til deltagerne

·         Alle ”Admins” skal på en gang kunne sende en besked til alle medlemmer i gruppen (evt. også officerer)

 

Eventkalender

·         Der må gerne være en eventkalender til hver gruppe (Tue undersøger – Hvad har du fundet ud af Tue?)

 

Følgende kan man allerede, men der skal laves en begrænsning i forhold til standardopsætningen:

Group-settings

·         Brugerne skal ikke selv kunne ændre udseende på en gruppe (Kun billede)

 

Se gruppen i søge-resultatet?

·         Ja, alle grupper skal kunne ses i søgeresultater, man skal ikke selv kunne vælge.

 

·         Vælger man at gruppen skal være hemmelig for alle andre end medlemmerne må den dog gerne kunne holdes ude af søgeresultaterne.

 

Hvem kan se gruppen? Valgmuligheder:

·         Alle registrede medlemmer (og ikke medlemmer) kan se gruppen og teaseren for gruppen

·         Kun betalende medlemmer kan klikke sig ind og se selve gruppen (dette går jeg ikke ud fra jeg generelt skal beskrives her, men at det bliver en del af de subniveauer, der skal laves i forbindelse med etablering af betaling?)

·         Kun medlemmerne af gruppen (Hemmelig gruppe)

 

Hvem kan lave kommentarer til gruppen, valgmuligheder:

·         Alle registrede medlemmer (reelt kun betalinde medlemmer, Da dette jo kræver man kan klikke sig ind på gruppen) 

·         Kun medlemmerne af gruppen

·         Kun stifteren af gruppen

·         Stifteren og officerer

·         Ingen

 

Hvem kan deltage i forum i gruppen?

·         Alle registrerede medlemmer (Betalende)

·         Kun medlemmerne af gruppen

·         Kun admin

·         Kun admin og officerer

·         Ingen

 

Hvem kan uploade til gruppen?

·         Alle registrerede medlemmer (Betalende)

·         Kun medlemmerne af gruppen

·         Kun admin

·         Kun admin og officerer

·         Ingen

 

Hvem kan tagge billeder i gruppen?

·         Alle registrerede medlemmer (Betalende)

·         Kun medlemmerne af gruppen

·         Kun admin

·         Kun admin og officerer

·         Ingen

 

 

Events

 

NYT:

Ved oprettelse af en event:

·         Events skal (om grupper) kunne oprettes i bestemte geografiske kategorier, fx:

o    Nordjylland

o    Midtjylland

o    Sydjylland

o    Fyn og øerne

o    Hovedstadsområdet

o    Øvrige Sjælland

 

o    De event-invitationer som udsendes af KarriereVeninder som site, skal kunne udsendes til en bestemt geografisk kategori

 

o    Medlemmerne skal kunne vælge kun at modtage invitationer i en eller flere geografiske kategorier fra KarriereVeninder, som site.

 

·         Betalende medlemmer skal kunne oprette en event under fanen ”Events” og ikke kun ved først at gå ind under Apps i profilen.

 

·         Lokalation skal ændres således, at man SKAL indtaste sted fx ”Vesterbro Bryghus” og derefter Adressen på stedet, altså gadenavn, nr. postnummer og by (tilføj evt. google maps, der findes som plugin)

 

·         Man SKAL vælge et billede til sin event, og dette skal være en del af oprettelsesprocessen. Det er det ikke i dag.

o    Der skal være forskellige default billeder som brugerne kan vælge imellem, hvis de ikke selv har et billede

 

·         Man skal kunne sende en mail til alle deltagere i de forskellige kategorier ”Deltager”, Deltager måske, deltager ikke, afventer svar og ventelisten.

o    Denne mailudsendelse må gerne kunne foretages automatisk af admin? Således, at man på forhånd kan lave fx en reminder, som bliver sendt på den dag og det tidspunkt, som man har valgt.

 

·         Der skal kunne indsættes et max antal deltagere, således at der ikke kan tilmeldes flere når dette antal er nået (betaling eller ej)

 

·         Der skal være en venteliste, således at man kan vælge at lade sig registrere på denne hvis eventen er fuld, således at man automatisk bliver registreret som deltager når der bliver plads.

o    Betalingssystement skal sættes op så det kan håndtere betaling fra folk på venteliste.

o    Tue tjekker muligheder for tilbageførsel af penge til brugerne

·         Prisen skal kunne fremgå af eventen – samt naturligvis betalingsfunktion, således at man først bliver tilmeldt når man har betalt (Kun KarriereVeninder events, brugerevents  skal ikke tilkobles betalingsfunktion)

 

·         Valg-funktion, hvor man som opretter af en events kan bede deltagerne vælge mellem forskellige menuer, fx Kyllinge-burger, Okseburger mv. eller andet.

 

·         Events skal kunne begrænses på alder og område

 

·         Tekst: Man SKAL skrive xx antal ord i tekstfeltet om eventen

 

·         Når eventen er oprettet, skal man kunne komme direkte videre til eventen, helst se eventen i sin helhed..

 

·         Kun KarriereVeninder som site skal kunne oprette events der bliver vist som KarriereVeninder events

 

Ændring af ting der allerede er lavet

Det skal være Dansk tid (kan måske ændres allerede?)

Hvem kan se eventen – Valgmuligheder?

·         KarriereVeninders events: Alle registrede medlemmer (og ikke-medlemmer) kan se eventen i oversigten over events

·         Kun betalende medlemmer kan klikke sig ind og se selve eventen (dette går jeg ikke ud fra jeg generelt skal beskrive her, men at det bliver en del af de subniveauer, der skal laves i forbindelse med etablering af betaling – ja, er aftalt med Tue)

·         Kun inviterede medlemmer (Hemmelig event)

 

Hvem kan lave kommentarer til eventen, flere valgmuligheder?

·         Alle registrede medlemmer  (reelt kun betalinde medlemmer, Da dette jo kræver man kan klikke sig ind på eventen) 

·         Tilmeldte til eventen

·         Inviterede medlemmer

·         Medlemmer på ventelisten (ikke en prioritet nødvendigt)

·         Kun stifteren af eventen

·         Ingen

 

Hvem kan uploade til Eventen?

·         Alle registrerede medlemmer (Betalende)

·         Kun tilmeldte til eventen

·         Kun stifteren af eventen

·         Ingen

 

 

Hvem kan tagge billeder til eventen?

·         Alle registrerede medlemmer (Betalende)

·         Kun tilmeldte til eventen

·         Kun stifteren af eventen, evt. officerer

·         Ingen

 

Default-mulighed

·         Det vil være dejligt, hvis de events jeg laver alle har bestemte default-muligheder

 

Recent Activity

Aktivitet i Forum (Hovedforum og Gruppefora’erne)

·         Deltager et medlem i en bestemt tråd i forum (i hovedforummet eller i et gruppeforum), skriver fx 5 indlæg, skal dette ikke gentages 5 gange under Recent News, men kun 1 gang. Laver medlemmet herefter en ny aktivitet, som fx at melde sig ind i en gruppe skal denne aktivitet fremgå. Deltager medlemmet herefter i forum igen og skriver 5 nye indlæg, skal det igen fremgå 1 gang at medlemmet har deltaget i en debat og hvor.

 

·         Deltager et medlem i en bestemt tråd i et gruppeforum skal det alene være oplyses, at medlemmet deltager i forum – selve indlægget skal ikke kopieres så det står under Recent News i brugerens profil.

 

 

FORUM

 

Problem: 

·         Jeg kan kun se forum med min administratorprofil – de to andre profiler jeg har oprettet kan ikke se forum, derfor ved jeg ikke, hvordan forum ser ud fra brugersiden?

·         Der kommer ikke en boks med Forum frem i profilen, efter man har skrevet i forum. Der gør der på alle andre sider, som bruger SocialEnigne og dette forum modul.

 

Begrænsning af eksisterende muligheder:

·         Man skal ikke kunne lave en signatur til brug i forum

·         Antallet af smilies skal begrænses

 

 

BLOG

 

Nyt:

·         Man skal kunne oprette et blog indlæg når man står under hovedmenuen Blog, og ikke kun via applikationer i ens profil

 

 

Faneblade - menustruktur

 

Følgende skal være en del af hovedmenuen (mest bare til info):

 

Forside

Profil (Når man trykker her, kommer man ind under sin egen profil, og kan herfra søge efter andre profiler)

Events

Grupper

Forum

Brugerreklame

Virksomhedsprofiler (Virksomheder)

Jobbørs

Blog

Chat

(Evt. log-in / opret bruger?)

 

FAQ

 

 

 

 

CHAT

 

Der er allerede en chat – denne skal dog gerne være en del af hovedmenuen

 

Forum – hovedforum

 

Problemer

·         Der kommer ikke en boks frem i ens profil når man har skrevet indlæg i forum, det burde der gøre

·         Når man flytter et indlæg fra en kategori til en ny kategori, forsvinder det indlæg der er blevet flyttet

 

Spørgsmål

·         Det ser ud til at der i SocialEngine er en funktion, hvor man kan modtage anmeldelser fra brugere, men jeg kan ikke se at der fx er en sådan anmeldelsesknap i forum? Denne funktion må i givet fald meget gerne udvides så den kan bruges til at anmelde anlæg i forum.

 

Begrænsning af eksisterende muligheder:

·         Fjern muligheden for at lave signatur

·         Antallet af smilies skal begrænses

 

MENUER DER SKal LAVES FRA BUNDEN

 

1.       Brugerreklamer

I menubaren skal der være en fane der hedder brugerreklamer (man kan købe et modul der gør at man let kan oprette nye sider i menuen – dette var måske en ide, og for mig fremadrettet?)

Under denne menu skal brugerne, mod betaling via betalingsfunktionen, kunne oprette egne reklamer, som bliver vist under fanen brugerreklame, samt udvalgte steder på sitet, bla. på forsiden.

Brugerreklamen skal både kunne bestå af billeder, tekst og links.  

 

 

Jeg forestiller mig, at der kan være forskellige former for kategorier under brugerreklamer, fx:

1.       Kommercielle reklamer, hvor man reklamere for ydelser og produkter.

2.       Personlig reklame, hvor man fx kan reklamere for sig selv i forbindelse med jobsøgning mv.

3.       Opslagstave, hvor man fx kan skrive at man søger en lejlighed, en barn pige eller andet.

Prisen vil afhænge af, hvilken form for kategori man vælger, og hvor længe reklamen skal løbe. Fx 1 dag, 3 dage, 1 uge, eller 14 dage.

Der skal være en guide til, hvilke krav en brugerreklame skal leve op til, før den ikke bliver fjernet.

Brugeren må gerne kunne se statistik over, hvor mange gange brugerreklamen er vist, og hvor mange der har klikket på den.

 

2.       Jobannoncer

I menubaren skal der være en fane der hedder jobannoncer

Under denne kategori skal virksomheder kunne oprette jobannoncer, mod betaling, og som bliver vist under fanen jobannoncer samt udvalgte steder på sitet, bla. forsiden.

Der skal evt. oprettes forskellige kategorier, som virksomheden kan vælge at placere sin jobannonce under.

Der skal være en guide til, hvilke krav en jobannonce kan leve op til, og så lægger virksomheden selv sin jobannoncer ind – jeg skal også have mulighed for at gøre det.

Virksomheden må gerne kunne se statistik over, hvor mange gange brugerreklamen er vist, og hvor mange der har klikket på den.

 

3.       Virksomhedsprofiler

 

Virksomhedsreklamer skal, som udgangspunkt, bestå af to forskellige typer af virksomhedsprofiler:

1.       Brugernes egne virksomheder

2.       Charter for flere kvinder i ledelse (virksomheder som lever op til bestemt krav for at få flere kvinder i ledelse)

 

Disse typer af virksomhedsprofiler skal løbe i enten 6 mdr. eller 1 år.

1.       Brugernes egen virksomheder

a.        Her skal der kunne inddeles i kategorier, fx coaching virksomhed, webdesign mv.

Disse virksomheder skal vises under fanen Virksomhedsprofiler, og skal ligeledes vises på forsiden og i små containere udvalgte steder på sitet.

Brugerne skal krydse af, at de har læst betingelserne for oprettelse af virksomhedsprofiler.

Brugerne skal efter betaling, selv kunne oprette disse virksomhedsprofiler.

Brugeren skal gerne kunne se statistik for antal visninger og klik.

 

2.        Charter for flere kvinder i ledelse

Disse virksomheder skal vises under fanen Virksomhedsprofiler, hvor man skal kunne søge på forskellige kategorier.

De skal ligeledes vises på forsiden og i små containere udvalgte steder på sitet.

Disse profiler skal jeg lægge ind, således, at det kun er medlemmerne af charter for flere kvinder i ledelse, som bliver placeret i denne kategori.

Virksomheden skal kunne oplyses om Statistik og antal klik .

 

 

NYHEDSMAIL

 

Jeg skal kunne oprette og udsende nyhedsmails.

Gerne begrænset på henholdsvis:

·         Geografi, og

·         Alder

·         Der skal laves en form for skabelon med logo, og med mulighed for at jeg kan indsætte bannere, billeder og andet for virksomheder som evt. vil reklamere i nyhedsmailen

 

BANNER REKLAMER & Visitkort

 

Der skal laves 4 bannerreklamer i forskellige størrelser.

Der skal designes et visitkort med udgangspunkt i designet af portalen

 

 

 

Facebook app

Det du har lavet et link til ser fint ud, det skal bare laves sådan, at der på ens Facebook profil kommer en aktivitet om, at man har oprettet en profil på KarriereVeninder.

 

Betalingsfunktion

 

Alt integrering af betalingsløsning på siden er med i prisen, dvs. alt der systemtmæssigt og designmæssigt skal være for at man kan betale med dankort for abonnement og yderlser på siden.

 

Design

Alt der kræver ændring i systemet for at kunne lave det valgte design, hører under kontrakten

 

Subnetworks

 

Oprettelse af diverse subnetworks er en del af prisen, herunder fx opsættelse af subnetworks der er nødvendige for betalingsfunktion og fx oprettelse af gæsteprofiler, presseprofiler, moderator profiler eller andet såfremt dette kræver opsættelse af subnetwork.

 

Bufferen er fjernet!

 

Søgemaskineoptimering

 

Sitet skal laves så det er søgemaskine optimeret.

 

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan lave det for dig - billigt - kontakt mig på jk.jesper@gmail.com - tak! Har selv denne portalsplatform

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du maa ogsaa gerne sende en mail til mig paa bratsch@ofir.dk

MVH Adam

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fandme lækkert at se at der er nogen som gider tage sig tid til at udforme en detaljeret specifikation.

Håber du er ligeså grundig med at vælge leverandør :)

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Dette minder en del om det jeg i forvejen sidder med :

http://www.hoeng.dk/

Derudover har det du søger også en del tilfælles med noget jeg tidligere har lavet :

http://www.findsvar.dk/

Ring til mig, jeg har en del spørgsmål til dig om siden, jeg kan træffes på : 61795118

mvh

Mogens Jørgensen
Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Det er fandme lækkert at se at der er nogen som gider tage sig tid til at udforme en detaljeret specifikation.

Håber du er ligeså grundig med at vælge leverandør :)

Mikkel, det er jo lige netop det som kunden her leverer, der gør at opgaven er nemmere at gå til og de samtidig udfra mine øjne kan spare en del penge....

Jeg tror rent faktisk dette vil skære 25-50 % af udviklingsomkostningerne....

 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam,

Jeg har skrevet til dig, og vil meget gerne høre fra dig i dag, torsdag, hvis muligt.

SMil

Rikke

 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens,

Så vidt jeg kan se virker findsvar.dk ikke?

Jeg sender mail med mine kontakt oplysninger mv.

SMil

Rikke

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)