Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lær at bygge en hjemmeside på 8 uger (XHTML / CSS)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

For ca. 2 måneder siden skrev jeg dette indlæg om at tilbyde kurser til unge, der ønskede at lære at bygge hjemmesider: http://www.amino.dk/forums/t/50324.aspx?PageIndex=1

Jeg fik masser af feedback - også fra voksne som gerne ville deltage og jeg har nu fået strukturet et kursusforløb både til voksne og til unge. Prisen er i bund og der er fokus på en sjov og hyggelig måde at lære.

Du kan finde mere information omkring det hele her: http://larsettrup.dk/learn/

Du må gerne sende den videre til andre :-)

Håber at nogen har interese i at deltage - specielt unge.

Mvh

Lars Ettrup

http://larsettrup.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

regner du med at afholde det igen.. for jeg kan desværre ikke de næste par mdr. men er meget interesseret i dit kursus for voksne.

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina,

Ja, det kunne da godt tænkes.. nu fokuserer jeg lige på dette forløb og hvis det går godt, så tror jeg da ikke at jeg vil udelukke et næste. Så får vi af se :-)

/Lars

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil i hvert fald krydse fingre.. For det er lige et kursus jeg kunne bruge...

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, tak :-)

Send gerne info videre, hvis du kender andre der har interesse for dette..

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige sige at jeg synes det er et rigtig godt initiativ, men bor nok lidt for langt væk til at deltage. Synes du skulle overveje at lave det til webundervisning så du kan dække hele danmark og få flere med på dine kurser.

Jeg brugte lige 5 minutter på at lede efter egnet software og fandt:

http://www.e-lecta.com/

Der er sikkert meget andet software ude på nettet, men dette er umiddelbart pænt og ok billigt.

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mr. A

Tak :-) Trist at du bor for langt væk.. Jeg har dog oplevet en stigende interesse fra Jylland, så måske jeg skulle tage en tur derover engang imellem også ;-) Netundervisning.. puha, det findes der meget af derude og umiddelbart må jeg melde pas på det område. Jeg har ikke noget behov for at gøre forløbet større eller mere udbredt en som så - men god idé og jeg vil bestemt ikke udelukke det for fremtiden.

Primært så henvender forløbet sig til voksne og unge som gerne vil have en personlig og intim indlærings process. Have lov til at lave fejl, stille spørgsmål og få hjælp face-to-face. Sådan lærde jeg selv alt det indledende og det er jeg glad for.

Envidere, så må jeg indrømme at jeg ikke gør det for pengene eller for at gøre det til noget stort. Primært er det min egen motivation og ønske om at videregive den information og viden jeg har draget til mig. Til sidst, så kunne jeg også godt tænke mig at undervise mere i fremtiden og dette ville være en god øvelse for mig..  :-)

Endnu engang tak for svar :-)

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer lidt at rykke undervisningen til hverdagsaftener i stedet, da en del har efterspurgt dette. Hvad synes i?

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Stadigvæk 2 pladser ledige, hvis nogen ønkser at deltage.

Første start er d. 15/4 kl 17.30

Mvh

Lars

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hverdagsaftener ville passe mig meget bedre...

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)