Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sommerbutik søger kreative produkter

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

frukofoed:

Lille nystartet sommerbutik i Gudhjem på Bornholm, søger små spøjse ting som kan købes i større partier. Særligt inden for tøj, smykker, fødevarer, merchandise, m.v. Alle inputs er naturligvis velkomne.

På forhånd, tak for handlen!

Hej

Før jeg startede Skiftselv sammen med min bror og far arbejdede jeg i Kvickly Ebeltoft (rigtig sommerbutik) vi havde bla denne leverandør som havde lidt af hvert http://www.maj-isenkram.dk/site/?show=main&lang=dk en anden som måske kunne være sjov for dig er http://km-engros.dk/dk/ de har typisk 10,- 15,- 20,- produkter og så stiller de gerne med inventar. der er mange flere men det er godt 3 år siden så kan ikke helt huske hvad de hedder :-) men håber dog du kunne bruge disse to :-)

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en masse drikkedunke og madkasser til børn ca 10000 dele kan selvfølgelig deles op i mindre portioner......

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Kan ikke tilbyde tøj, smykker eller fødevarer, men har et spændende produkt som jeg vil tilbyde dig:

SlipStop Invisible er en antiskrids-behandling af våde, glatte fliser til privates brusekabine, entre, badeværelse osv. Sågar også til emaljebadekar. Behandlingen er fortages med en 500ml flaske og er usynlig efter den 5 min behandling. Fliserne fremstår som før behandlingen og der kan benyttes almindelige rengøringsmidler. Behandlingen har en holdbarhed på op til 5 år.

Et nyt produkt til at afhjælpe et problem som mange folk lever med til daglig, fordi de ikke ved der findes en løsning.

Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Suna,

Det kunne meget vel have interesse. Du skulle ikke tilfældigvis levere til luxury by heart ;)?

Venlig hilsen

Fru kofoed

 

Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rigtig mange gode ideer Smile

Min mail er frukofoed@gmail.com, til dem der har spurgt på mailadresse.

Venlig hilsen

frukofoed

 

Fra Skovby, 6470 Sydals
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 06:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ønsker du kvalitetskort med konvolutter, med flotte anderledes motiver. Så kik her, du kan ansøge om login og se engrospriser. Sælger godt i min egen sommerbutik på Als.

MVH Ruth Søe

designerkort.dk B2B

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et stort parti overfaldsalarmer.

Små flotte sorte eller lyserøde alarmer som larmer som helvede var løs.


Smid en mail med mig evt. Jeg har en god pris.

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fru Kofoed.

Jeg ser først nu dit svar, og undskylder den sene respons - jo, jeg leverer rigtig mange af de varer, der bliver solgt hos Luxury By Heart - rart, at du allerede kender dem. Skriv meget gerne til min mail: info@sunajakobsen.dk, hvis du er interesseret i nogle af mine ting.

Venlig hilsen

Suna

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har brugskunst også interesse? 

Lanterner, Figurer, gaveartikler osv? 

 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej FruKofoed,

 

Jeg har et større parti PAS tøj, det er ass. modeller, farver og størreler, men der er fra str. 38-56, det er sommer tøj, så måske det kunne være intressant for dig, jeg har over 1150 dele.

Du kan evt. se billeder på www.guloggratis.dk hvor jeg har en annonce liggende, ved hurtig handel kan vi finde en god pris til dig.

Mvh

Bodi

 

 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)