Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til at lave et salgsbrev

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i den situation, at jeg er igang med at starte mit coach firma op helt fra bunden, og derfor har jeg overvejet hvordan jeg kan få nogle kunder i butikken med et markedsførings budget på stort set 0,-

Jeg har besluttet mig for, at ville lave et salgsbrev som jeg vil postomdele i mit nærområde, men mit problem er, at jeg aldrig har prøvet at lave sådanne salgsbrev før. Jeg har brug for hjælp.

Jeg vil selvfølgelig gerne have, at folk kontakter mig, når de har læst mit salgsbrev, da der jo ikke er nogen pointe i at postomdele 1000 salgsbreve hvis det ikke virker efter hensigten.

Kort fortalt har jeg brug for et salgsbrev som er professionelt og sælger varen, altså mig og min coaching.

Jeg håber virkelig der er nogle markedsføringsfolk, PR, tekstforfattere og lign. der ser dette indlæg ;-)

Jeg vil gerne bytte min coaching for markedsførings ekspertice.

 

 

 

 

 

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Jeg tror du får mere respons hvis du poster nogle af dine overvejelser...så der er noget at arbejde ud fra, ligesom hvis det "laves" via debattråden, så kan du få indput fra flere personer....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København S
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg at du har ret i, så det vil jeg gøre ;-) 

 

Med venlig hilsen

Dennis

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Vi har brug for nogle flere oplysninger for at kunne hjælpe dig.

Allerførst skal du gøre dig nogle overvejelser:
Hvem er din målgruppe - private, medarbejdere i virksomheder. erhvervsledere eller...? Både formuleringer og layout skal varieres efter, hvem målgruppen er, så det er vigtigt!
Hvad er det særlige ved din ydelse - der er rigtig mange coaches på markedet, så hvordan kan du distancere dig fra pøbelen? Smile
Hvis du bare skriver det samme lirumlarum som alle de andre, så har du ikke store chancer.

Når du har gjort dig dine overvejelser, så prøv at skrive noget sammen, som på en direkte facon beskriver mit (kundens) udbytte af at benytte dig.
Beskriv dine ydelser og find frem til det argument, der skal få din telefon til at gløde, når du har omdelt eller udsendt dit salgsbrev. Telefonen begynder ikke at ringe, bare fordi du sender noget ud, så du skal indarbejde et "call to action"-argument i dit brev. Altså noget, som får modtageren til at blive interesseret i at ringe til dig og bestille en tid.

Når du derefter smider dit forslag til tekst herind, er der adskillige, der gerne vil komme med input til dig!

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino er sgu fantastisk!

->Martin, no shit, så synes jeg virkelig at det er det bedste sted for iværksættere
 Her er jo alt hvad du skal bruge, selvom man ikke aner en skid om at starte en 
virksomhed op.

Blot et glædes udbrud ;-) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)