Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trykkeri i Østen?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at skulle få trykt merchandise i et østligt land, både for at spare, men også for måske at donere nogle af de ekstra penge til velgørende formål.

 

Findes der sådan et trykkeri, hvor man også er sikker på at det bliver gjort under ordentlige forhold, samt at kvaliteten er god?

 

Gælder tryk af tekstik og diverse merchandise...

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Det er svært at kontrollere både kvaliteten og forholdene når du benytter dig af trykkerier i østen - men det kan selvfølgelig lade sig gøre.
Det bedste at gøre er at hyre en konsulent i Kina som tager ud og besøger fabrikkerne og ser på produkterne og forholdene.
Dette kan hurtigt blive en halv dyr affære - og du skal trykke både tekstilerne og merchandisen i forholdvis store mængder før de overhovedet vil tage en ordre fra dig.

Det er fx. ikke unormalt at de kræver minimum 10.000 kuglepenne eller 500 - 1000 t-shirts.

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ihvertfald hjælpe dig med tryk på tekstil delen, til en fordelagtigt pris, men gerne over 1000 enheder..

Gør nemlig kun i store kvanti, som grossist for andre distributører og trykkerier og har kapacitet til at trykke 400 t-shirts enheder i timen..

Og skulle det være oppe omkring de 20,000 enheder starter vi bare en maskine mere, så klare vi en go 7-800 tryk i timen..

Har bla. lavet tryk til (nævner bare et par få)

MAERSK, SAS, Disney, Puma, Addidas, Levis, Hummel, festivaler osv osv..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Man skal være forsigtig, man hører om flere firma'er som brænder fingerne, for selvom de har skrevne garantier om at fx. Tryk farver ikke indeholder bly, gør de det så tit alligevel. Men tilgengæld er deres trykfarver, så også mere holdbare end dem der overholder  EN71-3 og ASTM E 1645.

/Kenneth

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Det vil jeg da meget gerne hjælpe med. Mit firma eksporterer emballage med tryk og er placeret i Kuala Lumpur, Malaysia. Jeg har gode forhold til mine leverandører og besøger dem både før og under produktionen, samt ved afskibning. Derudover sourcer vi også andre produkter som fx. merchandise.

Jeg kan rigtig godt lide din tanke om at donere noget af besparelsen til velgørenhed og mit firma støtter selv to NGOs i Malaysia med 1% af omsætningen - og opfordrer vores kunder til at gøre det samme. Det er ikke store beløb (endnu), men det tæller alt sammen. :)

Du kan læse mere på www.nayacoba.com eller kontakt mig på michael@nayacoba.com

Med venlig hilsen,

Michael

Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har fået en mail Michael...!

 

.... og tusind tak for alle svarene :-)

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Faldt over dette gamle svar.

Men jeg står og skal bruge plastic bæreposer, og vil lige spørge om du stadig arbejder med sådan noget

hilbert-dam@hotmail.com

Hilsen

HDam

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej det tror jeg godt vi kan hjælpe dig med herude på Filippinerne, vi sender af og til lidt tryk og broderi på tekstil og merchandise til Danmark.

Men lad os få en snak om hvad opaverne går ud på, du skal være velkommen til at kontakte mig på

tlf. 70 218 218 el. mail: martin@ithouse.com

Eller du kan sende mig dit tlf.nr. så ringer jeg

Mvh

Martin Biil

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)