Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør det at TAG?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg har god blog: www.2ean.com/blog , og jeg begynder efterhånden at få mange læsere. 

Men når jeg har skrevet et blogindlæg og skal til at poste, så får jeg  muligheden for at vedhæfte nogle tag`s.

Hvad gør de? Er det noget SEO eller?

Jeg har set man også kan gøre det her på amino når man laver et indlæg.

 

Hilsen

Sean

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, i var sgu ikke så kloge som jeg troede ;-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit kække svar gjorde, at jeg egentlig ikke havde lyst til at hjælpe dig. Men nu har det været en god dag med solskin og det hele, så du får alligevel et svar.

Tags er en måde at organisere indlæg på en blog på. Ganske som kategorier. Som oftest bliver de brugt således, at man har nogle få overordnede kategorier og så en lang række mere specifikke tags. På mange blogs vil du opleve tags præsenteret som en såkaldt tag-cloud, hvor der hulter til bulter står en masse ord. Ofte med forskellige størrelser skrift, så de meste brugte tags er størst. Eksempelvis nederst i sidebaren på Amino.

Effekten af tags kan være forskelligartet, alt efter hvordan du vælger at bruge dem. Du kan sætte dem op, så dine brugere kan se dem i indlægget og klikke på dem for at komme videre til andre indlæg med samme tags. Du kan sætte en tag-cloud op. Du kan også vælge at gemme dem fra dine brugere og nøjes med at sende dem med til overskrift.dk, technorati og andre steder, der opsamler forskellige blogindlæg og inddeler dem bl.a. efter deres tags.

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
Dit kække svar gjorde, at jeg egentlig ikke havde lyst til at hjælpe dig. Men nu har det været en god dag med solskin og det hele, så du får alligevel et svar.

 

Jeg sagde det for sjov, det er derfor man laver et smiley bagefter.............

 

Tak for dit indlæg
 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)