Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mangler en sælger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Efter at have læst en masse tråde, med masser af gode information.. så vil jeg meget gerne høre noget erfaring omkring sælgere.

Vi står i et delemma. enten skal vi ansætte nogle sælger, evt hyre et bureau eller lign.

Det mest optimale ville være at kunne få 1-2 person til at sidde direkte med vores salg. men igen ønsker vi ikke at tabe kunder. og begrund af det er et meget lille niche marked er der ikke rigtig plads til at lade det teste i en måned.

Vi er nyopstartet og regner med at lade løn stå på ren provision.. vil meget gerne høre fra folk som har prøve nogle forskellige ting, så vi kan træffe det rette valg.. evt med nogle ref. :)

mvh
Jan

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jan..

 

Kan man evt. få afvide hvilken varer i sælger?

 

Og hvordan kan jeg komme i kontakt med dig

 

Hilsen Morten Johansen

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, bare lidt mere info ville hjælpe...

 

Men jeg tror allerede at du svarer selv på dit spørgsmål.

Stefan Avivson

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jan

 

Jeg tror at sælgere på ren provision er et godt gennem debateret emne. Det er både for og imod. Nu nævner du selv at det er et niche produkt i sælger, derfor er det måske også sværere at finde en sælger på ren provision.

 

Men lad mig høre lidt mere om produktet og dine tanker omkring salget af det. Måske skal du bare have lidt hjælp til selv at komme i den rigtige retning :-) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)