Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overført domæne.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har her for et par dage siden overført mit domæne Darkwear.dk til mit eksisterende Surftown hotel hvori Trygtliv.dk også ligger. Før kunne jeg bare uploade mine filer og så virkede det, men nu kan jeg hverken uploade til Darkwear eller Trygtliv. Før måtte jeg gerne slette filerne som viste "Hosted by Surftown" men hvis jeg fjerner dem nu, laver den en fejl når man går ind på mine domæner. Fik så af vide at jeg var nødt til at "reset" mine domæner, ved at slå webservice fra og så til igen. Men fejlen er der stadig. Hvad kan der være sket? er det mig der gør noget forkert siden den laver disse fejl? Fejlen opstod lige efter mit domæne var blevet flyttet.

Mvh. Johnny.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad siger Surftowns support til dit spørgsmål?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

De siger at det burde virke når jeg har slået web service fra og til igen. Det med H-sphere er en helt ny ting, den lige var begyndt på før jeg skrev her. Så det har jeg ikke skrevet til dem endnu.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Afhængigt af hvordan deres system kører, som jeg ikke kender, er det nogle gange nødvendigt at slette en kundes konto helt og starte forfra.

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)