Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidens titels betydning for SEO.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg havde tidligere en diskussion med en kammerat om, hvorvidt det er god skik at bruge en meget lang titel på sin hjemmeside.


Personligt vil jeg mene det ikke er så godt, idet det kommer til at se meget rodet ud at alle ens keywords står i titlen, istedet for at blive implementeret usynligt i koden.

Siden har en ret god placering på google (nr. 3 ved internationale resultater), men er det virkelig titlen der har gjort det, eller har der været noget andet på spil?

Kan sige så meget, at det er "ASP.NET hosting" jeg har søgt efter på google for at finde frem til siden med den lange titel.

 

Håber der er nogle SEO-eksperter der vil forklare mig lidt om hvordan det hænger sammen!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 03:08
Hvor mange stjerner giver du? :

> Personligt vil jeg mene det ikke er så godt, idet det kommer til at se meget rodet ud at alle ens keywords står i titlen, istedet for at blive implementeret usynligt i koden.

Du skal først og fremmest skrive en titel, der lokker folk til at klikke. Dernæst er det bedst hvis det keyword du gerne vil have siden skal ranke på er med. Du skal holde længden under 64 tegn - helst kortere, da det som sagt skal være læsbart.

Det kan absolut ikke anbefales, at du skjuler dine tekster på siderne. Det ender som regel med at få rigtig kedelige konsekvenser !

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Det er rigtigt at det kan få kedelige konsekvenser at skjule teksten på siden, men det jeg mente var nu også at man skulle prøve at implementere keywords på en anden måde?

Denne side har ikke færre end 19 keywords beskrevet i titlen, hvilket jeg synes gør det umuligt at forstå, hvorfor der skal være så mange der.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Hvis det er det rigtige site jeg fandt i google så er det en komplet umulig <title>. Som Mikkel si'r handler det om at få folk til at klikke. En opfordring til handling som f.eks. :"ASP.NET hosting - Se Her !" ville jeg foreslå.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis.

Men min kammerat bliver ved med at påstå at det er perfekt den måde han har gjort det på, og jeg bliver ved med at sige at han fuldstændig har misforstået <title> funktionen.

Men hvem af os har ret?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

> Men hvem af os har ret?

Alle ovenstående svar giver dig ret - og sådan er det også. Men uanset hvor åbenlyst korrekt noget er, vil der altid være folk der holder fast i det modsatte. Det skal du ikke spilde tiden på at blive ophidset over :)

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig - Waste of time :)

Ville bare have det helt på det rene :)

 

Men jeg takker for alle indlæggende!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)