Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde opgaver / kunder

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med gweb i det med kontaktformularen - det virker bare ikke!

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej "gweb"

At du åbenbart mener jeg "spammer", er da kun beklageligt - det har bestemt ikke været hensigten. Jeg prøver bare at hjælpe der hvor jeg kan på mindre sager, og kan der komme en kunde ind på de større sager, er det  fint.
Men jeg skal så åbenbart være mere varsom, så jeg ikke formærmer nogen. Jeg har dog ikke tidlligere hørt at min opførsel var forkert, og mine kunder klager heller ikke.

Vedr. pris, så skriver jeg jo netop min time pris på hjemmesiden, og kommer med pris eksempler.

Jeg er ikke den eneste der bruger kontaktformular metoden, så jeg viste ikke at det var "forbudt". Netop også for at undgå spam.
At det skulle være svært at bruge en kontaktformular, i forhold til et e-mail program, kan jeg ikke se.
Folk der ikke nævner deres kontaktinformation, kan jeg jo af gode grunde ikke skrive til, andet end en PM.

Jeg præsenterer mig jo på min profil og i indlæg, og lægger ikke skjul på noget. Modsat andre der har en tom profil, og heller ikke præsenterer sig med navn.

Tak for dit input, og beklager forstyrrelsen.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:
På mig virker det frembusende, og nærmest desperat og giver et indtryk af at du har for meget tid og ingen kunder - her tænker jeg så "Hvorfor  har han ingen kunder - måske er han dårlig til det han laver" og vælger en anden.

Så er det godt folk er forskellige - skal jeg en dag bruge en edb-mand af denne type vil jeg klart gå efter de mest sultne og desperate - så ved jeg at jeg kan presse citronen. Men jeg har dog også den fornødne viden til at spore mig ind på om vedkommende vil kunne løse en given edb-opgave. Kan jeg ikke overbevises er der selvfølgelig ikke noget salg.

Og så har jeg set mange EKSTREMT dygtige folk med manglende evner til at begå sig i den virkelige verden / manglende salgsevner - sådan nogle får INGEN kunder - de får lov at sidde og pille sig i røven mens de middelmådige, men mere sleske sælgertyper løber med jobsne og pengene.

At man ikke kan finde en kunder gør selvfølgelig ikke een dygtig, men det gør heller ikke vedkommende uduelig og jeg synes man skal passe på ikke at dømme folk på den måde - det lukker mange døre og muligheder.

 

Jeg vil dog anbefale dig, Computerlab,  af finde noget andet og mere fornuftigt at lave. Og det er lige meget hvor dygtig du er - for markedet er mættet lige til bræk-punktet hvad hjemmesider, cms-løsninger e.t.c. angår .

Og har du ondt i røven over de store selskaber der sælger lort til overpris er det vel også kun et spørgsmål om tid før de dør ud. Det må snart være slut med at betale mere end 200-250kr i timen for folk der laver CMS-løsninger der ikke kræver nogen specialviden.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Brian så vidt jeg forstod spurgte du efter hvad du kunne gøre anderledes. Beklager at jeg forsøgte at svare på dit spørgsmål, det skal ikke ske igen hvis det er sådan du modtager konstruktiv kritik - endda kritik du selv har bedt om. Jeg kan ikke se nogen steder i mit indlæg hvor du har brug for at jeg linker til min hjemmeside, giver dig mit navn, eller fortæller hvor jeg bor. Det var DIG der spurgte efter råd, du behøver ikke rådgive mig før jeg har behov for det.

Jørgen: Jeg er enig i at vi er uenige og det er fint. Jeg gav min egen uforbeholdne mening, og forsøger på ingen måde at snakke for den almene befolkning. Jeg troede det var en mening og et råd der var efterspurgt, jeg tog åbenbart fejl.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:
Jørgen: Jeg er enig i at vi er uenige og det er fint. Jeg gav min egen uforbeholdne mening, og forsøger på ingen måde at snakke for den almene befolkning. Jeg troede det var en mening og et råd der var efterspurgt, jeg tog åbenbart fejl.

Du behøver nu ikke tage fejl for min skyld. Jeg har også givet min uforbeholdne mening, og så er der ikke mere i det :)

 

Og så vil jeg gerne lige støtte Gweb i at du bør tage imod hans kritik på en anden og mere konstruktiv måde, jeg håber du vil prøve igen !

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:

Brian så vidt jeg forstod spurgte du efter hvad du kunne gøre anderledes. Beklager at jeg forsøgte at svare på dit spørgsmål, det skal ikke ske igen hvis det er sådan du modtager konstruktiv kritik - endda kritik du selv har bedt om. Jeg kan ikke se nogen steder i mit indlæg hvor du har brug for at jeg linker til min hjemmeside, giver dig mit navn, eller fortæller hvor jeg bor. Det var DIG der spurgte efter råd, du behøver ikke rådgive mig før jeg har behov for det.

Jørgen: Jeg er enig i at vi er uenige og det er fint. Jeg gav min egen uforbeholdne mening, og forsøger på ingen måde at snakke for den almene befolkning. Jeg troede det var en mening og et råd der var efterspurgt, jeg tog åbenbart fejl.

Gweb

Jeg prøver heller ikke at rådgive dig til noget som helst, beklager du har opfattet det sådan.
Jeg hører hvad du siger, og giver min mening til kende på de ting, jeg mener du tager fejl i.

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)