Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dublicate igen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke en shop. Det er et system bygget op fra bunden af min programmør

 

Fodboldtræner: Fodbold øvelser til den daglige fodboldtræning

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Thomas, på den måde finder du kun problemer der allerede er indekseret :)

Derudover, vil jeg anbefale at droppe  site:svendbent.com - for ellers kan du nemlig lige præcis ikke se om der er indekseret identiske sider på tværs af domæner

Det er vist sent? Prøv at læse mit indlæg igen ;-) Der står jo netop, at det handler om, hvad Google allerede har opdaget. Men en god ting kan selvfølgelig ikke gentages tit nok.

Hvis jeg har en tekststreng på 12 ord fra svendbent.dk, og jeg vil konstatere, om Google har indekseret den i forhold til svendbent.com, er det den rigtige metode, jeg beskriver. Og det giver et noget mere overskueligt resultat, hvis man i første omgang er på jagt efter DC på tværs af egne domæner.

Hvis jeg derimod ønsker at se ALLE steder på nettet, hvor præcist den tekststreng forekommer, skal søgningen være uden "site:svendbent.com", som du rigtigt skriver.

 

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

ahh ok spændende :)

"do show" når den engang er færdig :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

crolesen:

Jeg vil så ikke få problemer med at have mosterkaren.dk på dansk og mosterkaren.com på engelsk, mosterkaren.no på norsk osv. Men det vil være et problem hvis mosterkaren.dk linker til alle de andre sprog, og alle de andre sprog også linker til de andre sprog.

Christian

De må da hjertens gerne linke til hinanden! De må bare ikke have samme indhold.

Må jeg anbefale SEO-LEX 10.0 e-bogen, der tager grundigt fat i duplicate content i både skrift og lydfiler: www.seo-lex.dk

 

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)