Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Værktøj til at overvåge søgemaskineoptimering

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er intet at være nervøs for mht. dine domæner, i forhold til en eventuel straf fra Google. Forespørgslerne kommer fra vores IP’er, og vil aldrig kunne ledes tilbage til dig, eller dine domæner.

Vi er bekendt med Google’s Terms Of Service, og har selvfølgelig opbygget løsningen sådan at det tekniske ikke konflikter med disse retningslinjer.

På det juridiske har vi startet en dialog med Google Danmark og afventer endelig afgørelse.

På nuværende tidspunkt findes ca. 20 internationale sider der benytter samme teknologi som os, og på den baggrund forventer vi forhåbentlig ikke de store problemer. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

> Nyttigt værktøj og det første jeg har set på dansk.

SEO Supporten's rapportering indeholder både keyword ranking rapportering, mange andre data - men næsten vigtigste af alt, en unik måde at aggregere og normalisere data, så du kan benchmarke over tid og mellem sites og konkurrenter, uanset keyword set og marked

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jep.. den er god nok. Mikkel har et fint speedometer :o)

Men tilgengæld kan man gøre alting selv på seospy. Til en brøkdel af prisen.. og ingen binding.  

Og så er der selvfølgelig fornøjelsen ved at følge alle sine søgeord HVER dag.


Men prøv det og lad os høre hvad i synes...

er stadig 22 brugere tilbage der får 100 kredit hvis man skriver "amino" som promo code.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal kritisere konkurrenter skal du holde dig til sandheden!

Der er ingen binding på SEO Supporten. Du betaler for den periode du ønsker. Ingen binding.

Det gavner dig ikke, at lyve om konkurrenter. Det udstiller dig selv som useriøs, det er ulovligt, og en fucked op måde at misbruge Amino på.

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Mikkel.

Jeg kritiserer skam ikke nogen... jeg konstaterer blot at vi er billige og uden binding.

Jeg synes faktisk i har et rigtig godt produkt til jeres målgruppe :o)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Lad mig skære det ud i pap for dig - vi har IKKE nogen binding, og hvis du fortsætter med føre dig fremn med løgne om min virksomhed ser jeg ingen anden udvej end at stævne dig.

At du ikke fatter det er både tåbeligt og ulovligt at lyve om konkurrenter fatter jeg slet ikke.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Inden i nu kommer helt op og slås, så skulle i måske slå koldt vand i blodet og nyde de kommende påskedage, hvor lønmodtagerne holder fri så vi andre kan få lavet noget mere.

Jeg ser ikke at Jon nogen steder i denne tråd skriver at Mikkels produkt har en bindingsperiode, han skriver blot at hans eget produkt er uden binding.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Til SeoSPy:

Jeg skulle så lige prøve jeres værktøj af, men jeg fatter ikke en meter... Hvad betyder alle de tal der står under google, live osv? Hvis jeg klikker på jeres 'Help' link, så popper det ikke op hos mig.

I skal kunne forklare os 'dumrianer' hvad tingene betyder og hvad vi kan bruge de tal til. Ellers falder jeg af...

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Til de nyankomne i denne tråd, er der stadig 15 brugere tilbage der får 100 kredit ved at skrive "amino" som promotion kode :o)

Og så en god påske til jer alle 

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)