Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvorfor gider folk mlm?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Gaarsdahl:

Dette synes jeg ses mest i bla Cobra grp, hvor nogle af deres afdelinger hiver 20-30 unge mennesker ind, lader dem arbejde en 2-3 mdr hvor de næsten ikk for løn

Cobra-hva´-for-en-fisk?

 

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Bangkok
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Cobra grp er en MLM.

det er ikk helse(herbal life, LR, etc)

 

De forhandler alle mulige underlige ting i hele verden..  du kan evt google dem. nemmere end at komme med en forklaring :)

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse!

Mange tak Lasse for at du giver dig tid til at meddele en så væmmelig fejl. Men når jeg klikker på mit link i min profil så åbnes den da og er og - men nu har du så lige gjort mig opmærksom på at der er en anden med  joma company men det er så .com min er .dk 

Men denne som er min JOMACompany.dk virker når jeg tester - vil prøve igen Lasse og give besked - tusinde tak for hjælpen.

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Bangkok
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

I mine "yngre" dage var jeg selv en del af cobra, men nåede da ud inden de røvrendte mig for mere end en enkelt månedsløn ( ikk hurtigt nok ^^)

 

Det foregår på flg måde :

 

Du bliver ansat som sægler.. så laver du x antal salg på en uge for at bevise du kan ( mener det er 21, for jeg blev "teamleader på 2 dage, til grin)

når du så er blevet teamleader skal du skaffe 3 ansatte under dig - når de har nået deres 21, skal de ansætte 3 mere hver - du når herved titlen Crew manager.

Dine 3 teamleaders, 3 teamleader skaffer så¨hver 3  - når det er nået fgår du titlen Assisant owner.

 

Når dine 3 crew managers, 3 teamleaders, 3 sælger bliver forfremmet o.s.v får du tidlen owner.

 

Og du er du en inkarneret del af Cobra ( så vidt jeg ved er det 1-2% der når drømmen)

 

 

Jeg synes mlm er fedt - men i virksomheder som cobra er det total til grin, da de udnytter de nederste i systemet...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim, synes du blander begreberne lidt sammen - kan stadig ikke få øje på hvor MLM kommer ind i billedet i "Cobra" - ganske vidst er der noget level-inddeling - omvendt så kaster du en påstand om at man lader folk arbejde for ingenting... men at det er provisionslønnet, ikke?

Arbejde, indsat - og resultat er ligefrem proportional med indtægten når det er ren provision...

Modellen du beskriver er den Hamburg Mannheimer osse benyttede sig af - en model hvor man osse havde mulighed for at rekruttere andre sælger NÅR man havde vist et resultat.... 

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)