Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparringspartner søges ved start af virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 90
Fra  --- Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle


Jeg er i øjeblikket ved at starte firma med henblik på boligrenovering/udlejning mm. Jeg ejer allerede to lejligheder, og lige så snart min bankrådgiver kommer tilbage fra ferie vil jeg få financieringen på plads til det første projekt.

Så alt i alt er jeg jo godt i gang.

Det er jo bare en lidt risikofyldt verden at begive sig uforberedt ud i, jeg leder derfor efter en garvet boligmand som kan afsætte en time eller to en sjælden gang imellem under min opstartsfase, på at sætte mig lidt ind i de forskellige muligheder og faldgruber der er på markedet.

Så hvis du har erfaringer fra boligmarkedet og lyst til at dele dine erfaringer vil jeg meget gerne høre fra dig.

Jeg er bosat i Randers og vil naturligvis gerne snakke med personer som kender til dette marked, men har ikke noget imod at køre en længere tur.

Jeg kan betale lidt for ulejligheden, men i sagens natur har jeg ikke formuer til rådighed da jeg jo er i opstartsfasen.


Mvh

Henrik Poulsen

H.P. Ejendomsinvest

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik

 

Prøv evt. og gi Gregers Petersen fra Hadsten et kald på 40 96 15 03.

Gregers er iværksætter rådgiver af den dygtige slags, og ved en del om ejendomsinvest, da han selv ejer et par stykker.

Staten betaler desuden for de første 4 rådgivningstimer.

Jeg kan se du kommer fra Randers, så der er jo ikke langt til Hadsten.

 

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med at få fat i en vurderingsmand? fx. lejlighedsvurdering.dk


Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 90
Fra  --- Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for to gode bud.

Martin jeg vil bestemt tage kontakt til denne mand, han lyder som en der er værd at snakke med.

Mht vurderingen så kommer det til at fungere via min bank og kreditforening. da dette alligevel er den eneste måde jeg kan financiere tingene i første omgang.

Mvh

Henrik Poulsen







Side 1 ud af 1 (4 indlæg)