Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside - hun ser røde krydser i stedet for billeder?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et underligt problem - eller én jeg kender har:

På vores (frække) datingside, kan hun ikke se profilbilleder og de billeder brugerne lægger op i galleriet. Billederne bliver bare vist som røde krydser. Hun er den eneste (jeg har hørt om) som har det problem.

Hun har opdateret sin IE5 til IE7 og hun har også forsøgt sig med Firefox, det er samme problem.

Baggrundsbilleder og øvrig grafik bliver vist uden problemer.

- Hun har java installeret og vi har tjekket at den er aktiveret under browser instillingerne.

- Hun har slettet midlertidige internetfiler og genstartet.

- Andre websider ser hun uden problemer.

Har I nogle forslag? Kan det være noget sikkerhedsrelateret?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligger jeres profilbilleder på en anden server end resten af grafikken? Bliver det trukket fra en database el. lign? Kan der evt. være en mine-type som er sat forkert, har hun samme fejl i firefox eller chrome?

Hvilken version af windows kører hun? HVis du siger IE5 kan det eksempelvis være Windows 98 og så kan jeg godt forestille mig at det er et issue med systemet som overlever skiftet til IE7

Fra Randers
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder som om stien til billederne er forkert. For at man kan finde de rigtige filer frem skal stien være helt korrekt.

det kan muligvis også være fordi filerne er navngivet med æ,ø og å eller mellemrum, det kan også skabe problemer.

 

Håber I finder en løsning.

Vh. Pernille

www.bering-foto.dk

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Miss-g:

På vores (frække) datingside, kan hun ikke se profilbilleder og de billeder brugerne lægger op i galleriet. Billederne bliver bare vist som røde krydser. Hun er den eneste (jeg har hørt om) som har det problem.

Link til siden, ellers er det umuligt at hjælpe. Indtil videre bygger hjælpen kun på de rene gætterier.

 

 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille Bering:

det lyder som om stien til billederne er forkert. For at man kan finde de rigtige filer frem skal stien være helt korrekt.

det kan muligvis også være fordi filerne er navngivet med æ,ø og å eller mellemrum, det kan også skabe problemer.

 

Håber I finder en løsning.

Vh. Pernille

www.bering-foto.dk

Hej Pernille,

Det er kun een bruger, der har problemet, så det kan ikke være en af de muligheder. Det må være lokalt på hendes computer problemet ligger.

Mvh. Flemming

Tilmeldt 7. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er www.intimdate.dk - hun bruger højst sansynligt denne indgang www.cityswingers.dk.

Profilbillerne på forsiden kan hun f.eks. ikke se. Det er samme komponent der bliver indlæst på begge indgange.

Hun siger at det skete fra den ene dag til den anden. Hun har opdateret til IE7, og problemet er det samme i Firefox som hun prøvede at installere.

Tilmeldt 7. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Ligger jeres profilbilleder på en anden server end resten af grafikken? Bliver det trukket fra en database el. lign? Kan der evt. være en mine-type som er sat forkert, har hun samme fejl i firefox eller chrome?

Hvor vidt profilbilleder ligger på samme server som resten af sitet, og om det bliver trukket fra en database.... der må jeg være dig svar gyldig. Det ved vores tekniker, så det må jeg lige høre ham om.

Hun har samme fejl i firefox, ja.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Miss-g:

Hun har samme fejl i firefox, ja.

Kan du undersøge hvilket operativsystem hun bruger?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Profilbillederne har links som følge:

http://www.intimdate.dk/visprofilfoto.asp?id=Usr_554620472_WtRbnmPJbIX4dzZ1t4n8.jpg&size=166&logo=1&medlem=8110264&mode=profil

Dvs du har et asp-script "visprofilfoto.asp" som modtager nogle parametre, og finder (sikkert i jeres database) de givne billeder frem, tilpasser dem til det forstående behov (size=166 og mode=profil).

Mit bud er at i den process bliver billedets type angivet på en sådan måde at moderne Windows computere kan forstå det ... men ældre (eller ihvertfald lige hende hers) computer ikke forstår det.

Tilmeldt 7. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå det var noget så simpelt som hendes NORTON virus program der blokerede for billederne.

Problemet er løst.

Tak for interessen.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)