Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til markedsføring

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så er vores firma igang og vi har haft det første arrangement, nu skal vi til at markedsføre os og vi syntes at det er lidt svært.

Vi ved godt at det koster penge og det er også fint nok men vi vil gerne bruge penge på de ting der virker.

Er der nogle der har nogle forslag eller erfaringer?

Kort beskrivelse af firmaet, det hedder Adventuredate og er et nyt datingkoncept hvor folk skal ud at opleve på deres date eks. klatring, mountainbike eller havkajak også forgår det i grupper.

Håber der er nogle der har nogle gode forslag eller erfaringer glæder mig til at høre fra jer

Rigtig god påske

Med venlig hilsen

Maria Hansen Adventuredate

 

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria 

 - en af de største chancer for at få gang i din site er at ligge øver på  google søgning, med søgeord som: dating, extream og andre ord såsom dem, det er noget man hurtigt kan mærke på antal besøgende .. 

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Jun 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Maria

Fedt koncept - det lyder som en sjov og ikke mindst anderledes måde at finde den eneste ene.

Jeg tænker nyhederne, go morgen danmark eller andre medier i den stil. Det er et perfekt indslag, i er de første med noget ala det her (så vidt jeg ved :) og det har en nyhedsværdi.

Få skrevet en god pressemeddelse og send den afsted, eventuel med invitation om at komme med til et af jeres arrangementer så de kan se det selv.

Et partnerskab med eksisterende dating-sites kunne også være en mulighed for at skabe et samarbejde, en konkurrence eller lignende. Jeg har ikke oprettet profil på jeres site, men umiddebart ser det ikke ud til at i fokuserer meget på "web-delen" af dating, ala dating.dk så på den måde er i ikke konkurrenter til dem.

Og ellers bare spred rygtet mund til mund, sørg for at dem der kommer med på jeres adventure dates har det sjovt og fortæller det til veninderne/vennerne, eventuelt et tilbud til alle der har været med tilbud med "Tag tre kvinder med på næste adventure date og kom selv gratis afsted", så skal vi hun hjem og fortælle veninderne om det og forhåbentlig skaffe flere kunder i jeres biks.

Held og lykke med projektet :)

Med venlig hilsen
Bjarke

Fra Vanløse
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for begge jeres svar, rigtig gode svar jeg går igang med det samme;)

Rigtig god påske.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

Hvad gør i for at gøre jer synlige nu?

Fandt jeres hjemmeside til at starte med, og syndes ikke den sige "ADVENTURE" ved heller ikke om det virker så "romantisk" og dating præget...

Fra Vanløse
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej René

Det er super fedt det du har sendt, glæder mig meget til at læse det helt igemmen, tusind tak;)

Hilsen Maria

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)