Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Tastic 2009 - lørdag den 6. juni

Side 10 ud af 11 (104 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Aminotastic og godt nærtliggende hotel?

I forbindelse med Aminotastic, har jeg tænkt mig at tage afsted om fredagen, for ikke at skulle rejse den lange vej fra Jylland lørdag morgen.

Når jeg er i Kbh Plejer jeg at bruge Copenhagen Island Hotel, men Valby ligger jo ikke helt i gå afstand, så jeg vil lige høre om der er nogen af jer der kan anbefale et andet godt hotel i nærheden af hvor Aminotastic  afholdes?

Jeg har engang haft en gæst boende på Hotel Fy og Bi på Valby Langgade, og det virkede rigtig hyggeligt. Priserne er også rimelige. Kig: http://www.hotelfyogbi.dk

 

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Winum: Godt tilbud, nu række mine evner med hensyn til morgen mad ike længere end at hælde havregryn op eller kigge på en menukort og kalde på en tjener :-)

Anja: Tak for tippet! Det ser ganske hyggeligt ud.

Nu har jeg imidlertid fundet ud af at Valby ikke er længere væk fra Hovedbanegården end 10 minutter med taxa, og det hotel jeg plejer at benytte ligger faktisk lidt tættere på, så jeg vælger bare de vandte omgivelser. Der er åbenbart ikke så langt mellem tingene der ovre i Kbh :-)

- Thomas

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

SIDSTE FRIST for tilmelding til Aminotastic er i aften kl. 21.00.

Vi har 3-5 pladser ledige pga. manglende betalinger, hvis du skynder dig, kan en af dem blive dine.

Alle (bortset fra en enkelt), som har indbetalt til og med i dag skulle have fået faktura nu. De af jer, som først har sendt pengene i dag, får fakturaer i morgen. Alle spørgsmål om fakturering sendes til aminotastic@anettesand.dk - især vil vi gerne høre fra den enkelte som ikke har fået faktura, fordi vi ikke kan matche indbetalingen med nogen tilmelding.

Der er fuld gang i alle de praktiske foranstaltninger.

Indskrivning fra kl. 9.30 til kl. 9.55.

Vi ses!

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

HJÆLP!

Vi skal bruge navneskilte og vi har ingen holdere til dem.

Kender du nogen der kan trylle, har du selv lige 200 tomme navneskilteholdere liggende, kan du få nogle sponseret (gerne med logo)...

Vi skal gerne bruge dem til fredag og ingen af os i arrangørgruppen har tid til at tage til Frederikssund i morgen for at røve en Lomax.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Anette Sand/Regnskabsskolen:

Vi har 3-5 pladser ledige pga. manglende betalinger, hvis du skynder dig, kan en af dem blive dine.

Stadig ledige?

 

 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er de ledige i morgen: Når banken er opdateret ved jeg, om de som kun har beholdt pladsen, hvis pengene blev afsendt i dag (som har tilmeldt sig midt i maj), har betalt. Og hvis de ikke har, bliver pladserne ledige. Jeg har venteliste. Skriv en mail til mig på aminotastic@anettesand.dk, hvis du er interesseret i en eller to pladser.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mailen er sendt...Big Smile

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

HJÆLP!

Vi skal bruge navneskilte og vi har ingen holdere til dem.

Kender du nogen der kan trylle, har du selv lige 200 tomme navneskilteholdere liggende, kan du få nogle sponseret (gerne med logo)...

Vi skal gerne bruge dem til fredag og ingen af os i arrangørgruppen har tid til at tage til Frederikssund i morgen for at røve en Lomax.

Jeg kan muligvis godt skaffe dem hos Inco i Kødbyen men skal vide dem inden kl 15 idag. Der ved jeg at de har dem også. Prisen er ca. 82 kr for en pakke med 25 stk størrelse 30 *60 mener jeg.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:
Jeg kan muligvis godt skaffe dem hos Inco i Kødbyen men skal vide dem inden kl 15 idag. Der ved jeg at de har dem også. Prisen er ca. 82 kr for en pakke med 25 stk størrelse 30 *60 mener jeg.

Du er konge!
Køb endeligt. Ringer lige til dig om lidt :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 10 ud af 11 (104 indlæg)