Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig SMS udsendelse, hvor og hvordan?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allesammen

Jeg har tænkt mig at vi vil i gang med at udsende sms til vores bruger for nogle forskellige services.
Vi vil gerne gøre så det ikke koster os noget, så vil den bedste metode ikke være at udsende overtakseret SMS til det lavest mulige fx 1 kr, så at man tjener ca. 16 på det hos Stadel.dk, så burde vi jo holde udgifterne hjemme? Jeg har ikke lyst til at kunderne skal op og betale 5-10kr pr. sms, da det udelukkende skal ses som en god service, og ikke en pengemaskine.

Kan man ikke på nogen måder købe sig ind hos en udbyder og så udsende sms til den samme pris som almindelige mobil kunder får det til? eller måske endda billigere, for så kan vi faktisk overveje om vi vil betale de ca 15 øre ex moms for det.

Mvh

 

Kim Sand Sørensen

 

 

 

Tilmeldt 2. May 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim.

 

Prøv at kontakt Lars-Bo Johansen fra MM Mobilemarketing (www.mobilemarketing.dk). Han kan sikkert hjælpe dig og give et godt tilbud. LB@mobilemarketing.dk / 70201928.

 

Mange hilsner

Marianne

MerkurNet, Erhvervsnetværk

www.merkurnet.dk

 

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/20/2006 10:20:36 AM Forfatter:Kim Sand
Hej Allesammen

Jeg har tænkt mig at vi vil i gang med at udsende sms til vores bruger for nogle forskellige services.
Vi vil gerne gøre så det ikke koster os noget, så vil den bedste metode ikke være at udsende overtakseret SMS til det lavest mulige fx 1 kr, så at man tjener ca. 16 på det hos Stadel.dk, så burde vi jo holde udgifterne hjemme? Jeg har ikke lyst til at kunderne skal op og betale 5-10kr pr. sms, da det udelukkende skal ses som en god service, og ikke en pengemaskine.

Kan man ikke på nogen måder købe sig ind hos en udbyder og så udsende sms til den samme pris som almindelige mobil kunder får det til? eller måske endda billigere, for så kan vi faktisk overveje om vi vil betale de ca 15 øre ex moms for det.

Mvh


Kim Sand Sørensen





Hej Kim

 

Min internetudbyder Servage.net (http://www.servage.net/?coupon=cust19211) tager 15 Euro for 100 SMS''er, og giver mulighed for, at man kan sende dem via en webside. Det maksimale antal de angiver er 200 SMS''er så der kunne måske være mulighed for at forhandle en mængderabat. Prisen er i øvrigt gældende internationalt, så man kan sende SMS''er billigt til brugere i udlandet.

 

 

Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim,

 

Jeg er programmør, og jeg kan hurtigt lave en skræddersyet løsning til dig, så du kan koble din egen mobiltelefon til din computer, og udsende en masse SMS''er ud fra et kundekartotek.

Om du så selv vil betale for SMSøerne eller om kunderne skal melde sig til og selv betale, kan du så selv afgøre. Hvis du er interesseret er du vilkommen til at kontakte mig. Hvis det har interesse, skal vi nok finde en pris der passer dig.

 

Mvh

 

Søren Vedel

Pionér Soft


Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du vil søge på Google efter priser, kan du søge efter "SMS gateway". Der fandt jeg fx følgende, der har en del billigere pris end den jeg sendte dig først: http://www.clickatell.com/brochure/pricing.php nemlig 26 øre pr. SMS til de fleste teleselskaber i Danmark.

 

 

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim

SMS over internettet via profesionelle  SMS gateways kan ikke fåes til de priser du i kan få på din mobil, så skal du op i ekstreme mængder. Henrik skriver om  Clickatell, som er en stor udlandsk udbyder, de dækker hvis jeg husker ret ikke 3''s 150.000 kunder i Danmark også skal du købe over 250.000 beskeder ved dem for at få dem til 26 øre. Hvis du skal bruge 250.000 kan jeg også sælge dem noget billigere til dig ;).
Problemet med en "hjemmelavet" gateway er du ikke får alle de features en professionel gateway tilbyder. Hasigheder er langt fra de samme, rigtige gateways lader dig bestemme afsenderen og kan med keyword også tage overtaksterede beskeder, konkurencer, afstemning osv.

Håber det hjalp lidt :)

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
PM sendt.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim.

 

Husk at shoppe rundt før du vælger. Du skal ligeledes være 100% sikker, hvad du vil opnå med sms-tjenesten.

Jeg kan varmt anbefale Unwire A/S, som er et af Danmarks største udbyder af sms/mms/wap-tjenester.

Skrive til Adam Gravensen - ag@unwire.dk - om dit projekt med sms-tjenesten. Han gav mig et super tilbud, som ingen anden virksomhed kunne klare.

Hils ham fra mig.

Glenn

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)