Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rutchebanen google...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

I dag har min side godt nok taget noget en en ruchebanetur på goggle på søgeordet tagrenovering, først rykkede den 9 pladser tilbage, så 11 pladser frem, og nu 9 pladser tilbage igen, dog denne gang med ekstra link til en undermappe..

Er det normalt fordi siden stadig i google øjne er rimelig ny ? ( under 5 måneder på nyt software )
Måske fordi den i dag har fundet endnu en del links med søgeordet i.. ?
Eller fordi jeg er blevet tildelt den undermappe også ?

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at vente en uges tid og se. Vi oplever ofte "kortvarige udsving" i vores ranking på forskellige søgeord. Dvs. at vi i et par dage ryger om på side 2 på vores top 5 placeringer, eller endda også omvendt (så bliver man lige så glad...)

Jeg ved ikke hvad der rent teknisk sker, men det virker som om, at Google nogle gange afprøver nogle nye algoritmer eller lign.

Der kan selvfølgelig også være mange andre forklaringer.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det stabilisere sig jo nok igen.

Men vidste ikke om det måske havde forbindelse med det ekstra link til en undermappe som goggle også har tilføjet nu.

Denne er jeg jo glad for...:)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Apr 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Som en anden allerede har nævnt skal du nok vente lidt og se tiden an.  En simpel ting som at man sidder ved en anden computer kan betyde et andet søge resultat hvis den f.eks. ikke har den samme default indstilling på google søgningen.

På nogen udgaver af Firefox vil resultaterne være anderledes en på Internet Explorer så det kan også have en betydning.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)