Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opfinder virksomheden

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

"Får man udtaget et patent, er det ikke nødvendigvis sikkert at opfindelsen er beskyttet. "

- jo juridisk set er opfindelsen beskyttet mod krænkelse.

Et patent er en ret (forbudsret) til at forbyde andre - uhjelmet - til at benytte sin opfindelse.

Om man så vil/agter at få domstolene /foged retten til at stoppe krænkelsen er så en anden  - og dyr - sag.

God politisk kamp.

Men forholdene er i Danmark således:

"Stjålet sit patent"  - det kan ikke lade sig gøre - det ville kræve indbrud hos den danske patentmyndighed, eller hacking af patent registret, og så at patentet derved blev tvunget registreret (i praksis overdraget) i en andens (tyvens) navn hos myndigheden ..

Men ellers held og lykke med jeres opfindelser !

Mogens Ludvigsen, www.eneret.dk

Direktør i LudvigsenPatent

Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars du rammer plet :) jeg er også opfinder og har samme problemer, jeg har kontaktet opfindnu og de var interreseret, men min ide var lidt for kompliceret så jeg er igang med at forenkle det, er du kommet videre med dine sager ? åhh gud hvor er det til tider svært at være iderig for det er et bål der nok aldrig slukkedes men hvor er det skønt når man sidder med sine ting i hænderne og det virker, en enorm tilfredstillesse og nøj jeg elsker det, der er bare for lidt timer i døgnet :)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)