Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på hjemmesiden:

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Vojens
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for svar.

Kan godt forstå hvad du mener med henhold til quicktime, men. Der vil ikke komme en ramme på lige forløbigt.

Dette er der en hel specifik grund til. Det er simpelthen for normalt syntes jeg.

:)

 

Steffen Paust

Steffen Paust

Steffenpaust@hotmail.com

Freelance Grafisk Designer

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Jeg må også sige at der er ifølge min mening lidt småfejl.  Din side kommer godt ind omkring "Enkelt" men jeg synes stadigvæk der er forskel på enkelt og tomt. Jeg synes ikke der er noget "eye cathing" på jeres side, men nærmere bare tekst, og dette kan jeg ikke lide.

Så når man går ind på en reference kan man se at siden er blevet lavet "på en mac" se evt. her: http://www.drawpoint.dk/_drawpoint.dk/_referencer/Optegnelser/2009/3/25_Danske_Bank.html

Det virker uproffesionelt fordi så er det som om siden er lavet i en nyere version af frontpage, hvilket jeg ikke ville bryde mig om som en potentiel kunde.

Håber du kan bruge min kritik

- David

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Tillykke med firmaet

I har fået en del kommentar, men jeg giver alligevel lige mit besyv med.

Der er nok en fin balance mellem den meget populære danske enkelthed, og så det kedelige....Det kan man også til tider se i boligindretning mv. Jeg synes jeres side grænser til det kedelige, næsten i en angst for ikke at være enkel og stilfuld nok. Men grafiske virksomheder skal være top kreative, derfor skal man nok heller ikke altid underspille for meget. Jeg kan ikke se at de sorthvide billeder siger noget om jeres kreativitet - er det jeres billeder?

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor det skal hedde "photos" og ikke "billeder" når nu alt det andet er på dansk, men det er måske mig der er sprognørd?

Det er ikke rart at skulle downloade et særligt program for at åbne en hjemmeside, det ville jeg ikke lægge ud med. I risikerer at nogle ikke gider tage den omvej.

Pøj pøj med det hele

Mvh

Caroline

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen.

Jeg må give jer at hjemmesiden er flot trods dens enkelthed. Jeg er dog ikke den store tilhænger af sort/hvid hjemmesider med den grad af enkelthed, så måske et andet topbanner bille hjælpe. Derudover er jeres videoer nede i bunden af siden lidt irriterende. Personligt ville jeg flytte dem til en anden side, så man ikke er nødsaget til at loade dem.

 

Forsat god påske :)

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen.

Jeg kan sagtens se det fede i designet, jeg synes godt om det. Yes

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen:

Kan godt forstå hvad du mener med henhold til quicktime, men. Der vil ikke komme en ramme på lige forløbigt.

Dette er der en hel specifik grund til. Det er simpelthen for normalt syntes jeg.

Det var da en usædvanlig dårlig begrundelse. Hvis du vælger grafiske effekter efter hvad der er unormalt fremfor hvad der giver den bedste oplevelse for brugerne, så har du i hvert fald lige taget mig ud flokken med mulige kunder. Burde det ikke være vigtigere hvrodan oplevelse af dit design er, fremfor hvad der er smart? For mig er det nærmest forskellen på kunstneren og designeren...

Derudover har jeg nu haft tid til at kigge lidt mere på dine sider.

jeg er enig med (kan ikke huske hvem?) at du burde omdøbe .photos til .fotos - med mindre da at den gængse danske skrivemåde er for normal? Wink

- og så hedder det så vidt jeg ved enten portefølje på dansk eller portfolio på engelsk

Med hensyn til at krydre siderne med lidt farve, så giver dit/jeres logo masser af muligheder for at lege med farver. Du har i forvejen to 'farver', desuden giver de to prikker (punktum og over i) også en mulighed for idt fræk farve. Find en passende klar farve og brug den her - eller endnu bedre: lad farve skifte fra side til side...

En anden ting ved dit design, som rammer en af mine kæpheste, er den manglende forskel ved mus-over. Der ER en forskel men den er ikke nem at se, og sidder man i dårligt lys eller er svagtseende, så er den nærmest umulig at se.
 Det er opleves måske som unødvendigt af en designer som dig at skulle tage hensyn til noget så simpelt, men skal jeg have nogen til at lave et grafisk design af professionel kvalitet - så forventer jeg at den slags ting også er tænkt ind i det.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jeg kan ikke lide den der latin. du bruger et template ikke sandt?

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

delinda:

Hey Jeg kan ikke lide den der latin. du bruger et template ikke sandt?

Siden er ikke færdig, derfor har han brugt 'mumletekst', der senere vil blive erstattet af den egentlige tekst.

Fra Vojens
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt er den ikke en template, men bare "mumletekst" (lorem ipsum) som er sat ind for at illustrere hvordan det kan se ud med eventuel tekst :)

 

Steffen

Og alle sammen!

Tak for ris/ros.

Jeg arbejder lige nu på et nyt design til hjemmesiden som dog ikke er lagt op. Det er med en masse af jeres "gode fif" i tankerne.

 

:)

Steffen Paust

Steffenpaust@hotmail.com

Freelance Grafisk Designer

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)