Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jakkesæt til de selvstændige

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle aminoer,

Jeg smider et tilbud her, da vi står med en overskudslevering som måske kunne have en interesse for jer. Vi leverede sidste måned 200 Calvin Klein Jakkesæt til en detailkæde i Sverige, og som altid har vi overbooket med 10% for at kunne imødekomme en ekstra forespørgsel fra de enkelte butikker.

Desværre var dette ikke tilfældet i denne omgang og har hermed 20 jakkesæt fra Calvin Klein der udbydes til interesserede. Varen er på lager i Sverige og vil blive fremsendt direkte derfra. Der kun mulighed for betaling med betalingskort og prisen er inkl. moms og levering.

Der både en 2 og 3 knaps model i enten sort eller grå. Haves i størrelserne 48-50-52-54-56. Prisen er fast, uanset antal, da et evt. overskydende antal ellers sælges på vores kvartalsvise lagersalg, men som i andre sikkert også kender til, så er likviditeten mere brugbar her og nu end om 2½ måned.

Skulle du have spørgsmål, behov for billeder, yderligere detaljer etc. er du meget velkommen til at sende mig en PM eller skrive din mail.

Prisen her og nu inkl. moms og levering: 1800 kr. (se gerne hvad tilsvarende sæt koster i butikkerne :) )

Forsat forhåbentlig god påske :)

 

 

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kunne da godt tænkte mig, at se, hvordan de sæt ser ud :)


Mvh. Nicklas

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, et lille link til et foto ville være interessant :)

/Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var hurtigt respons. :) Jeg tror faktisk det er lettest jeg lige sætter en pdf sammen med billeder, beskrivelse m.v. og ligger et link her i tråden.. Vender tilbage asap.

 

Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er også interreseret, vil gerne have billeder samt priser for hvad de koster i butikkerne

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil meget gerne også have et billede..

Send til: Nikolaj@bomannmertz.dk

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne se billeder - men for at optimere dit salg vil jeg ikke anbefale dig at sende billeder til olsenit@gmail.com (mig), men i stedet offentliggøre billederne i tråden ! :-) God tommelfingerregel medmindre man sælger hælervarer, pistoler eller narko.

 

Jeg glæder mig til at se billeder !

Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Send også gerne billeder / PDF til mig ... kp@kpa-company.dk

P.s. er der nogle der kan hjælpe mig med hvilken størelse der svarer til en medium?? .. bruge ca. 32/32 i bukser og medium i trøjer mv :) .. 

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

 

Tilmeldt 29. Sep 06
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil også gerne se nogle billeder og hvilke størrelser du kan skaffe.

brianj@itnord.net

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)