Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Profilering modul på Scannet webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

 

Jeg er ved at oprette en webshop hos Scannet. Jeg mangler efterhånden bare at få oprettet mine produkter og lidt andre små ting.

 

Jeg kunne godt tænke mig at få af vide hvordan jeg bedst muligt bruger profilerings modulet i shoppen. Skal jeg skrive ord eller sætninger? Skal hvert ord eller sætning afsluttes med punktum?

 

Hvis en kunne give et forslag til hvordan det skal laves, så hører jeg meget gerne!

 

DHB

Kim Kristensen

 

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Hej Kim

De tekster, som du skriver i Scannets profilerings modul, er dem folk ser når de f.eks. søger på google. Så se evt. hvad dine konkurrenter skriver, og prøv at skille dig lidt ud. Dine søgeord skal naturligvis indgå både titel og beskrivelse.

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har det ikke noget at gøre med at google finder siden altså så den er optimeret til google?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

I feltet "Produktnavn" skriver du en sigende og sælgende sidetitel på op til 67 tegn. Det er den, der bliver selve linket i Google.

I feltet "Beskrivelse" har du 160 tegn at gøre godt med. Skriv sælgende og beskrivende. Det er den tekst, der oftest står under linket i Google.

I feltet "Søgeord for profilering" kan du skrive 3-5 nøgleord adskilte af komma. Det er Meta Keywords, og de har ikke p.t. relevans i Google.

Samme fremgangsmåde benytter du på de enkelte varegrupper.

Vil du vide en MASSE mere om sidetitler etc., vil jeg anbefale dig SEO-LEX 10.0

 

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har meta keywords så relevans for ? :D

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Kristensen:

Hvad har meta keywords så relevans for ? :D

Obskure søgemaskiner, som ingen bruger. Jeg går ikke op i Yahoo og Live, men så vidt jeg husker, er der heller ingen af dem, der bruger keywords mere.

Af de nævnte elementer er det title, som har den største betydning for din placering i Google. Så udover at være sigende og sælgende, som Thomas skriver, må den også gerne indeholde de(t) vigtigste nøgleord for siden.

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Og nu du har fat i Scannet, så bed dem om at integrere deres profileringsmodul i deres regnearksløsning. Hvis du har mange produkter er det supernemt at oprette dem i et regneark, desværre kan dette ikke lade sig gøre for profileringsteksterne Angry

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Hardenberg:

Og nu du har fat i Scannet, så bed dem om at integrere deres profileringsmodul i deres regnearksløsning. Hvis du har mange produkter er det supernemt at oprette dem i et regneark, desværre kan dette ikke lade sig gøre for profileringsteksterne Angry

Held og lykke, Søren ;-) Men ja - det ville være smart, hvis de kunne det samme som Dandomain der. 

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Obskure søgemaskiner, som ingen bruger. Jeg går ikke op i Yahoo og Live...

Tror både Yahoo og Live her i Danmark med rette kan betegnes som "obskure", da Google's dominans er total :-)

Jeg har heller ikke i lang tid set nogen steder, hvor META KEYWORDS bliver brugt overhovedet.

Mvh.
Søren Sprogø

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)