Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Går den an?.. Hjemmeside for mit fotografi og grafisk design.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle.

Jeg har netop smidt min nye version af min hjemmeside op. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre hvad i har at sige om den.. gode som dårlige. Jeg kan ta det! (håber jeg) Big Smile

www.colorized.dk

Jeg er ikke den store tektsforfatter så det kan nok bruge lidt arbejde.

Hit me :)

På forhånd mange tak.

Fra Randers C
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

"Går den an"... ;-) SUPER fed side du har fået lavet der - thumbs up herfra

Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Firefox og når jeg tjekker dine billeder og derfeter vil vælge noget nyt i dropdown menuen kan jeg kun se den øverste valgmulighed. Resten forsvinder ind under billedet. De bileder du har billeder er ser ud til at være scannede fotos, kvaliteten er i hvertfald ret ringe.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal i ha.

Flanders jeg bruger selv firefox og har testet på IE, ff og explorer. Der er nogle jeg har snakket med som har de samme problemer som dig.. og andre virker det perfekt hos. Jeg er på bar bund!

Mht billederne så er de skam ikke scannet.. De er optimeret til web.. og ikke under 72dpi..Kan du forklare hvad helt præcist der er ringe ved kvaliteten?

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja, den går an...

Siden er nydelig og meget overskuelig. Ikke de store overraskelser, og det kan man jo så have forskellige meninger om. Jeg synes det er udmærket, men måske skulle der være lidt mere spræl over tingene når du nu er grafisk design studerende. Måske, måske ikke...

Jeg har også problemer med menuen i galleriet. Prøv at kigge på z-index (eller mangel på samme) på menuen i din css-fil. Det er dog ikke sikkert det virker når dit galleri er flash.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Flanders:

Jeg bruger Firefox og når jeg tjekker dine billeder og derfeter vil vælge noget nyt i dropdown menuen kan jeg kun se den øverste valgmulighed. Resten forsvinder ind under billedet.

Jeg har det samme problem i IE8 - ellers rigtig fed side!

mvh Carsten

Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var lidt sent, så jeg formulerede det ikke så skarpt. Det drejer sig om de billeder af Land Rover personbiler, lige efter Land Rover logoerne under Grafisk Design > Koncept. Ellers ser det fint ud. Og mægtig flot template. Jeg kører i opløsning 1440x900. Det kan måske have noget med det at gøre?

Og måske en kende ironisk at kalde sitet "Colorized" og så holde logo etc i sort/hvid. Men det er måske et bevidst valg? Ikke noget du skal ændre, jeg studsede bare over det. Big Smile

 

Mvh

Anders G

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Pwm > Jeg er ikke den store haj til cms.. det er faktisk min første cms side. så jeg vil lige prøve at kigge på det z-index der.. tak.

Det sjove er at det er ret sporadisk mht hvem der har problemet.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten > Tak skal du ha.

Flanders > Ah ja.. klistermærkerne er scannet.

Logo og koncept er fuldt ud bevist :) Du ved.. når man laver noget for sig selv så er det altid næsten umuligt at være tilfreds.. så mit næste skridt er sikkert at lære at lave mine egne cms templates og lave noget nyt... igen igen igen..

Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Bortset fra de småting ser det rigtigt godt ud, der er noget personlighed over det. Du tager fine billeder og har absolut grafisk talent. Jeg kan f.eks rigtig godt li' sådan noget som din Studieordning plakat. Og så ser det ud til at du som mig også kan li at tage billeder i forladte bygninger/industri ;-)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)