Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Går den an?.. Hjemmeside for mit fotografi og grafisk design.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak tak. Jeg prøver ikke at være som de fleste andre.

Du skulle bare vide hvor mange billeder jeg har liggende af netop forladte bygninger.. hehe..det er en hel hjemmeside i sig selv :)

Lige nu prøve jeg at finde ud af det med Z-index filen der.. argh..

Dem som har haft problemer.. sidder de på en mac eller pc?.. det virker som om det kun er pc brugerne som har problemer.

Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes, dyrker også urbex+foto. En dejlig hobby. Jeg kører på PC, Windows Vista, men det er sikkert ikke relevant. Min løsning når jeg har navigeret på din side har været at trykke på kategoriteksten, så dukker dropdownmenuen op foran billedet. Er der ikkke noget hjælp ast hente enten hvor du fandt templatet eller på Joomlas forum?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Flot side, jeg savner dog lidt mere om dig, din baggrund, din person. Hvis jeg skal hyre dig ud fra siden, skal du få mig til at føle mig tryg.

Derudover – har du et CVR-nr., så læg det ind. og ellers skriv tingene, som de er. Er du studerende, så er det fint. Hvis du skriver det, fortæller du måske også indirekte, at prisen er til at komme efter, men at du ikke arbejder fuld tid endnu... (Blot et tanke-spil).

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du skulle overveje at ændre description og keywords? Samt ændre til SEO venlige links.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved hvor jeg skal rette.. jeg kan bare ikke finde det i css'en... hehe


Sandfær > Jeg har et cvr og det har du ret i.. det skal ind :) .. og ja. jeg burde skrive lidt mere om mig selv.. jeg er bare så skidt til den slags :)


Brian > Hvad skal jeg ændre dem til?.. jeg har da de essentielle ord inde? ..eller har jeg misset noget?

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh nu kunne jeg se menufejlen!

Først havde jeg ingen problemer, men da jeg så havde været inde i portræt-delen og ville se andre billeder så viste den kun top-menupunktet, altså portrætter :).. Så det må være noget med indstillingen for menuen på bl.a. portrætsiden, om hvad der skal være øverst og nederst..

Fede billeder, cool side, og sjovt med 'colorized' og så er den i s/h :)

Mvh Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian > Har du problemer med de andre gallerisider og menudelen?... jeg prøver at sidde og fejlsøge.. og det er bare SVÆRT når det virker fint hos en selv..

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

 <meta name="keywords" content="joomla, Joomla" />
  <meta name="description" content="Joomla! - dynamisk portall�sning og content management system" />

De er ikke ændret fra standard opsætningen af Joomla.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Der er problemer med menuen ved 'Fotografi' og 'Grafisk design'.. når jeg er klikket ind på et af punkterne i en af de to menuer, og ønsker at vælge noget andet i menuen, så ligger menuen under billedet.. Se screendumpet her nedenunder:

 

 

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah ok :) Takker..

Kan du så fortælle mig hvor i hele hule helvede jeg finder indstillingen for Z-index ?.. i hvilken CSS fil!?".. kan bare ikke finde den!


Christian > Im allll over it.. ehhe

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)