Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forklar mig hvad jeg gør galt:)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

zullut:

hehe, ja, men den virker ikke og ville gerne have den lidt ned... fucking besværlig, hvad blev der af drag and drop!:)

har du nogen ideer?

I den <div> der starter øverst i din kode kan du tilføje lidt, således at den kommer til at se sådan her ud istedet:

<div style="margin-top: 200px;">

 

Der er uendelige muligheder for at style dine elementer, således at de kommer til at se ud præcist som du ønsker dem. Nemmest vil det nok være, at tilføje nogle css-attributter til din div (det samme som jeg lige har gjort med style="margin-top: 200px")

Søg på google efter "style div with css" eller noget i den stil. Vil du generelt gerne lære lidt mere om HTML og CSS - altså de "sprog" du bruger til at designe dine elementer på din hjemmeside - så kan jeg anbefale guiden på html.dk. Guiden er ikke helt up-to-date, og den indeholder et par fejl, men det er en glimrende begynder guide, idet den er meget nem at gå til.

 

Held og lykke :)

 

Tilmeldt 17. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

super tak, kan du så måske forklare mig hvorfor søgefeltet ikke virker på resultatside, kan det være man kun kan bruge custom koden en gang?


Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke lige umiddelbart. Sidder lige med eksamensopgaven og sveder, så har ikke tid til at undersøge det for dig. Men det er sikekrt fordi, du er kommet til at fucke koden lidt op. Prøv at hente den ind på ny, og se om det ikke gør tricket!

Tilmeldt 17. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har sammenlignet koden med den fra det søgefelt der fungere og der sker intet... jeg kan simpelthen ikke greje den, gider du kigge på det:)

Mvh

Zullut


Side 2 ud af 2 (14 indlæg)