Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Placering af debatforum

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa amoniér

 

Jeg er ved at ligge sidste hånd på 2 sider.

 

1. Hjemmeside til mit kommende firma Gohi Coaching. (Hvor målgruppen er ledere) 

2. Debatforum for ledere

 

Jeg har sådan set domæner og det hele til begge sider, men hvor stor en betydning tror i, at det vil have at jeg ligger debatforummet som underside på min coach virk.?

 

Lugter det for meget af salg? For der vil jeg bestemt heller ikke hen... Men tænker om det er nok til at folk holder sig væk!

 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kenneth

Jeg mener bestemt ikke det lugter for meget af salg, hvis du laver Coaching, ledertræning og teambuilding, så er et forum en naturlig del af forretningen. Ledertræning har ofte et element at networking indbygget og det kan forummet bruges til.

Du kan overveje at lave dele af dit forum lukket. Hvis du f.eks. under viser i hold kunne du lave lukkede fora for holdene som de kan bruge til at holde forbindelsen og netværke via.

Et generelt forum er meget hårdt arbejde men der er nogel tips. Du skal vide at jeg har skrevet en artikel på eksperten.dk netop om dette emne, men det kræver at du er oprettet som bruger for at kunne læse den.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Super Kim

 

Er klar til, at ligge rigtig mange timer i debatten.

 

Hvad skal jeg søge under? Er på eksperten.dk!

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Artiklen hedder "Succesfuldt forum. Her er nogle råd"
Her er det direkte link
http://www.eksperten.dk/artikler/975
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan sagtens lægge dit debatforum under siden for firmaet. Dels skaber det mere dynamisk indhold som søgemaskinerne kan lide og dels viser det også at firmaet bag har erfaring og kendskab til området, hvis du selv deltager jævnligt i debatten. Som med Amino, så får man et tillidsforhold til personer som beredvilligt deler ud af sin viden og gerne vil hjælpe en videre i processen. Det kan ikke andet end at smitte positivt af på din forretning.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)