Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny.

Flot og overskuelig hjemmeside du har fået dig.

Udover de ting der allerede er nævnt, må jeg desværre sige jeg ikke er fan af "auto" større billeder ved onMouseOver. Personligt vil jeg selv foretrække at kunne vælge om jeg vil se et billede større eller ej. Det kan genere hvis man vil fra midten af produktlisten over i menuen til venstre at man så lige resizer 2-3 billeder.

Ellers rigtig meget held og lykke med shoppen :-)

EDIT:
Som en tilføjelse ser dette forkert ud i Google Chrome
http://www.protectus.dk/indendoers-sirene-CTC-940-alarm--17.aspx

Billedet bliver mindre når man kører over :-) 

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Autoforstørrelse er der mange meninger om :-) Vi har en anden side, hvor vi bruger en lignende teknologi, og der har vi udelukkende positiv feedback fra brugerne - men negativ feedback hører man nok også kun sjældent, da folk så bare er smuttet. Så det får lov at komme an på en prøve her - så må brugerne "tale".

Godt spottet med "forstørrelsen", der bliver mindre. Jeg kan se, at det er forkert i alle browserne. Det skyldes formentlig, at originalbilledet er mindre end den automatisk genererede miniature. Så jeg må vist lige rette i administrationsmodulet, så vi får en over fingrene, hvis vi uploader originalbilleder, som er mindre end miniaturestørrelsen.

Tak for feedback.

 

 

 

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser da ganske overskuelig ud den side, dog er jeg lidt skeptisk omkring autozoom funktionen. Den forstyrrer måske mere end den gavner.

Grafisk set kunne der måske arbejdes lidt på topbanneret feks.

Men alt i alt ganske fint :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)