Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gmail - flere kontos

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I gmail kan man impotere sine webmails man maatte have tilknyttet til sine domænenavne osv.. Men Gmail smider alle email i den samme indbakke. Godt nok kan man faa Gmail til at lave en bemærkning til de indkommende emails saa man kan se hvor den høre til.

Men er det ikke muligt at sætte Gmail op som eksempelvis Apples mail program, hvor hver email faar sin egen indbakke. Dvs naar man ser paa BIBBOB@bibibob.com ser man kun denne emails indbakke, mapper osv..

ER det ikke muligt med Gmail, nogen kloge hoveder? Geeked

Takker mvh Anders

 

 

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke umiddelbart det er muligt med gmail, men det fede ved gmail er jo netop "Don't sort, search" - så hvis du kan få gmail til at give mailsne bemærkninger automatisk vil en simpel søgning på denne bemærkning have den samme effekt som at dele op i mapper... (skulle jeg umiddelbart tro :) )

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Sorensen:

Hej

I gmail kan man impotere sine webmails man maatte have tilknyttet til sine domænenavne osv.. Men Gmail smider alle email i den samme indbakke. Godt nok kan man faa Gmail til at lave en bemærkning til de indkommende emails saa man kan se hvor den høre til.

Men er det ikke muligt at sætte Gmail op som eksempelvis Apples mail program, hvor hver email faar sin egen indbakke. Dvs naar man ser paa BIBBOB@bibibob.com ser man kun denne emails indbakke, mapper osv..

Du kan sætte et filter op der smider en label på dine mails afhængig af, hvilken adresse de er sendt til. Og du kan ligeledes få filteret til automatisk at springe din indbakke over. Jeg ved ikke, om det er det du søger.

Det er mig bekendt ikke muligt at have forskellige "rigtige indbakker", ligesom man har med Apples mail program. Hvis du vil have det bliver du nødt til at oprette flere GMail konti.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det dejlige ved Gmail er at man netop ikke behøver flere mapper da man bruger labels. Klikker man på en label så er man i den "mappe".

Jeg har tit i Outlook overset mails fordi de lå i en mappe... med Gmail overser jeg dem ikke fordi de alle kommer ind i rækkefølge.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Du opretter da bare et filter, der sætter en etiket på alle indgående mails - afhængig af, hvilken mail-adresse mailen er sendt til. Så er det sorteret for dig!

Med venlig hilsen

Flemming

PS: Jeg kan ikke leve uden de etiketter - for det er den eneste måde at holde styr på indbakken.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Sorensen:

ER det ikke muligt med Gmail, nogen kloge hoveder? Geeked

Takker mvh Anders

 

Hej Anders

Det er muligt.

Du skal først sørge for at vælge engelsk som standardsprog. Derefter skal du i settings vælge at køre med Labs slået til. labs er gmails udviklingsmodul, herinde testes alle mulige og umulige funktioner. Når du har slået det til vælger du multiple inboxes. Voila, du kan nu have flere indbakker.

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

I skal have mange tak for jeres hjælp. jeg er ved at kigge paa det.

Weltström: Jeg kan fint aktivere denne men kan ikke helt faa det til at funke? Naar jeg aktivere den og gaar til indbakken kan jeg se at "skærmen" er blevet delt op men ikke noget med ekstra indbakke over i venstre side. Prøvede at hente en yahoo konto. Maaske skal jeg bruge lidt mere tid paa at se det an.

Lige nu har jeg fundet dette: http://www.worthawow.com/multiple-gmail-login-switcher/ men det virker kun til Gmail kontos.

Mvh Anders

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)