Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjaelp Netbutik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Francavilla al Mare
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er

Jeg har brug for gode raad fra ivaerksaettere. Jeg vil gerne aabne en netbutik i Italien hvor jeg vil starte med at saelge boernetoej, hvorefter i fremtiden, at saelge italienske vin, toej og hvad jeg eller tror vil saelge i dk. MEN jeg er SAA nybegynder som man kan vaere, jeg taenkte at jeg kunne forklare lidt om min plan, hvem ved maaske sidder du med et godt raad til mig.

Italien er som alle ved, et land som gaar meget op i maerketoej. Men ikke alle har raad til det :) surprise) alligvel ser man moedre gaa rundt med boern i super moderne toej hvor de selv ligner .... ja ikke saa paene.  Min soen paa 16 maaneder gaar kun i toej koebt i dk,  jeg har koebt det meste i bilka, foetex og andre billigere butikker. Mange italienere siger til mig at det er smart, at koebe dansk toej, som ingen kender, saa kan ingen vide hvad man har betalt for det.

Min ide er saa at forsoege at faa kontakt til disse leverandoerer som saelger M&M,dille,littleone.... Jeg har skrevet til de store sild (foetex,bilka, dansk supermarked) men indtil nu har jeg ikke hoert tilbage :(

Jeg har ogsaa taenkt paa at saelge dyrere maerketoej, men jeg tror ikke at jeg kan saelge et maerke som er alt for dyrt, naar folk ikke kender det. Det er ogsaa noget jeg maaske vil tage op senere. 

Er der nogen som har et godt raad til mig, evt hvordan man kan etablere kontakt til de rigtige mennesker.

VH Anne-Sofie

Fra Bangkok
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen er meget god - især med at importer fra DK... (husk dog at undersøge regler)