Hey aminoer. Jeg skal bruge en programmør til et eksisterende projekt. Hjemmesiden var egentlig allerede under opbygning, men han valgte at hoppe fra, midt i forløbet! Jeg er dog fuldstændig klar over hvad jeg vil have. Det drejer sig om et cashback site, dog skal det udbygges noget. Fx. Skal det være muligt at tilmelde sig et sms-nyhedsbrev. Vi har allerede nogle illustrationer der viser hvordan det skal se ud, men du skal også kunne designe. Vores budget er 4.000 kr. Så vil gerne høre folk der kan klare det for det, eller derunder. Du må meget gerne skrive herinde, ellers mail/msn casperblom@live.dk Derudover så skal projektet hurtigt igang, så deadline er så hurtigt som muligt.. Casper. |
Tvivler stærkt på du finder nogen der kan tage en haste-sag ind for kun 4.000kr ... da vi i sin tid lavede udvikling tog vi 5.000kr i startup-fee for hastesager og efterfølgende 1500kr i timen :)
Men du kan nok finde en studerende eller en af de mange herinde der har udvikling som bi-job og få en god pris på at få det lavet færdigt :)