Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Administrations system

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

 

Jeg har et mindre rejsebureau med speciale i efterskolerejser. 

Det hele er efterhånden ved at blive så stort, så jeg har brug for et system hvor jeg kan administere aftaler, kunderegistre, betalinger og andet administrativt arbejde.

Nogen der kender et system der egner sig specielt godt til turisme/rejse branchen??

 

På forhånd mange tak!

 

Patrick Schlüter

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvilke forhold gør sig gældende ved din virksomhed eller rejsebranchen, som ikke kan håndteres af de almindelige økonomisystemer?

Hvad specielt skal der holdes styr på med et system i forhold til aftaler omkring rejser?

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Problematikken for min virksomhed er pt. at de kollegaer jeg har bor i forskellige dele af landet. vi har derfor utrolig meget mail/tlf korrespondance som gør arbejdsgangen lang og vi er derfor ikke så effektive som vi kunne være.

Det jeg derfor søger er, et system hvor vi uafhængigt af hinanden kan lave aftaler ud fra en template. lave fakturaer og en form for log over hver kunde.

Ting der skal det muligt at arbejde mere uafhængigt af hinanden men hvor vi samtidigt har muligt for at følge hver kunde og hvad der sker. Der skal derfor også være et kunderegister hvor hver aftale, faktura og anden korrespondence bliver knyttet til.

En anden ting der er utrolig vigtig er, at vi arbejder meget med datoer der skal være 110% korrekte. Det vil derfor være meget lækkert, hvis systemet indeholder et kalender system som vi alle kan arbejde med og rette i.

 

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om du er ude efter et crm system. Har du kigget på nogen af de mange crm systemer på markedet?

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det har jeg ikke, er lidt på bar bund i forhold til hvor jeg skal starte og hvad jeg skal bruge.

Har du nogen CRM systemer (indenfor rimelige penge eller hvis der findes open source) du kan anbefale?

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg er desværre ikke kvalificeret til at rådgive om crm systemer. Det eneste system jeg har prøvet er  Highrise, men det blev aldrig til mere end en prøve, så jeg kan ikke sige om det er bedre eller dårligere end andre systemer.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal alle ha tak for hjælpen!

Det har klart været brugbart.

Har studeret lidt på b2bcrm om bestilt en trial. så må jeg se om det fungere.

det kan åbenbart ikke lade sig gøre, til rimelige penge, at få et system hvor både økonomi og crm er samlet. men de løsninger jeg har kigget på nu ser ud til at kunne virke.!

 

I skal ha tak,

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt gode ting om sugarcrm som er opensource, men har ikke selv benyttet det, men det skulle være godt af et gratis crm at være.

Vi kan også tilbyde dig at lave dit eget crm fra bunden, så du kun har alle de ting som du ønsker. Her vil alt jo kunne lade sig gøre.

Fra Glostrup
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror Mamut kan være noget for dig - de har gjort rigtig meget ud af CRM. Se deres hjemmeside (mamut.dk) og tilmeld dig evt. et af deres gratis demo-kurser. Har selv været der, og synes rigtig godt om deres program og dets opbygning + at de er meget professionelle.

Mange hilsener

Janne

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)