Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken hosting?

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Virum
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaaa. one.com er ikke specielt godt, men er det sådan at næsten alt er bedre end one.com fordi så er det jo ikke så svært at finde noget. Men hvis det kun er få der er det så er det jo pludselig noget helt andet at finde de få der er bedre.

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Fra Virum
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis man skulle have egen server, der kunne køre ASP, altså microsoft + MySQL skal den jo også have, hvad ville det så koste? og hvor god skulle ens forbindelse så være?

Altså ligenu tjener jeg kun meget lidt penge på siden, men jeg skal til at inføre et betalingssystem så jeg kommer til at tjene.

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har lejet en server hos dem her http://www.edf.dk dog er det lidt mere end 100 kr. om måneden , med har dog ikke været nede imens jeg har været hos dem , vis du ønsker plads stabil server er det svært at finde til meget billige pris

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Dorph Olesen:

Men hvis man skulle have egen server, der kunne køre ASP, altså microsoft + MySQL skal den jo også have, hvad ville det så koste? og hvor god skulle ens forbindelse så være?

Altså ligenu tjener jeg kun meget lidt penge på siden, men jeg skal til at inføre et betalingssystem så jeg kommer til at tjene.

Du kan i realiteten have serveren stående hjemme i stuen på din adsl. Det er der en del der har gjort fra starten (har selv været én af dem). Men hvis du mener det seriøst med din side, så skal du ud og leje en server.

Hos Plushost.dk som jeg selv bruger der koster en Windows 2008 server fra 1.145 kr + moms om måneden. Her har du så 100 GB trafik til din server hver måned. Du kan sikkert finde en virtuel server et sted.

Alternativt kunne du jo leje et webhotel (jeg tilbyder selv hosting http://www.netopcom.dk/) som en start og se hvor det vil bringe dig hen.

Du skal huske på at når du har din egen server, så er det DIG der skal håndtere den. :)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Von Münchhausen:

Og kan godt sige jeg hverken udlevere brugernavne eller domæner til nysgærige folk fra surftown . Kan blot sige at jeg aldrig i mit liv har følt mig så fucking pisset på, og de kostede mig en del penge.

hehe, Det kan kaldes "damage control" det er noget de bruger en del energi på

 

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Von Münchhausen:

Og kan godt sige jeg hverken udlevere brugernavne eller domæner til nysgærige folk fra surftown . Kan blot sige at jeg aldrig i mit liv har følt mig så fucking pisset på, og de kostede mig en del penge.

hehe, Det kan kaldes "damage control" det er noget de bruger en del energi på

 

 

Ja men de laver vel også en del damage rundt omkring, så ikke underligt det er en ting der modtager meget opmærksomhed fra deres side . Faktisk undre det mig de stadigvæk er i live.


Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har fået god behandling fra Surftown da jeg skulle oprette et webhotel, det var så et forkert et og jeg ville egentligt ikke bruge dem alligevel. pengene fik jeg retur uden det mindste problem :) Der er altid plusser og minusser ved alle virksomheder.

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu når i snakker om webhoteller. Er der så nogle der har gigahost som har oplevet nedetid de seneste par dage?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Thomsen:

Nu når i snakker om webhoteller. Er der så nogle der har gigahost som har oplevet nedetid de seneste par dage?

jeg har ikke.. Men havde for et stykke tid siden.. men de kunne selvfølgelig ikke hjælpe :) står også snart at skal til at flytte alle mine 90 domæner :S..... Er træt af uvisheden.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Von Münchhausen:

Jeg vil bestemt også fraråde surftown med mindre det bare er til en privat hygge side. Jeg og alle jeg kender har kun haft meget meget meget negative oplevelser med dem.

De ranker godt på flere sider der giver anmeldeler af webhoteller, men efter min mening lugter det langt væk af at surftown selv har været inde og give gode stjerner.

Og kan godt sige jeg hverken udlevere brugernavne eller domæner til nysgærige folk fra surftown . Kan blot sige at jeg aldrig i mit liv har følt mig så fucking pisset på, og de kostede mig en del penge.

Von Münchhausen, nu må du sgu snart holde op! En ting er at du bad-mouther os hver gang Surftown anbefales i en tråd. Men at du også anklager os for selv at fabrikere flotte anmeldelser rundt omkring på nettet er direkte injurierende - og det vil jeg ikke acceptere!

Jeg erkender blankt, at vi tidligere har været nogle værre cowboys. Men det er altså flere år siden, og vi har lagt stilen fuldstændig om. Derfor kan jeg (uden at blinke) oplyse dig, at de mange positive anmeldelser skyldes masser af hårdt arbejde samt en kundecentrisk tilgang til tingene!

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)