Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken hosting?

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Folmann:

Von Münchhausen:

Jeg vil bestemt også fraråde surftown med mindre det bare er til en privat hygge side. Jeg og alle jeg kender har kun haft meget meget meget negative oplevelser med dem.

De ranker godt på flere sider der giver anmeldeler af webhoteller, men efter min mening lugter det langt væk af at surftown selv har været inde og give gode stjerner.

Og kan godt sige jeg hverken udlevere brugernavne eller domæner til nysgærige folk fra surftown . Kan blot sige at jeg aldrig i mit liv har følt mig så fucking pisset på, og de kostede mig en del penge.

Von Münchhausen, nu må du sgu snart holde op! En ting er at du bad-mouther os hver gang Surftown anbefales i en tråd. Men at du også anklager os for selv at fabrikere flotte anmeldelser rundt omkring på nettet er direkte injurierende - og det vil jeg ikke acceptere!

Jeg erkender blankt, at vi tidligere har været nogle værre cowboys. Men det er altså flere år siden, og vi har lagt stilen fuldstændig om. Derfor kan jeg (uden at blinke) oplyse dig, at de mange positive anmeldelser skyldes masser af hårdt arbejde samt en kundecentrisk tilgang til tingene!

 

 

 

Det er på ingen måde injurierende at jeg ytre blot min personlige mening om hvordan disse er opstået. Det er der ingen der kan forhindre mig i. Jeg anklager jer ikke eller siger det er sådan det er sket. Blot at det er sådan jeg tænker.

Og ja jeg er bestemt ikke glade for jer, og jeg vil ved en hver lejlighed tale negativt om jer og fortælle om de dårlige oplevelser jeg og flere jeg kender har haft med jer.

Hvis ikke i ønsker den slags omtale kan i sku bare behandle jeres kunder ordenligt..

 


Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Von Münchhausen:

Thomas Folmann:

Von Münchhausen:

Jeg vil bestemt også fraråde surftown med mindre det bare er til en privat hygge side. Jeg og alle jeg kender har kun haft meget meget meget negative oplevelser med dem.

De ranker godt på flere sider der giver anmeldeler af webhoteller, men efter min mening lugter det langt væk af at surftown selv har været inde og give gode stjerner.

Og kan godt sige jeg hverken udlevere brugernavne eller domæner til nysgærige folk fra surftown . Kan blot sige at jeg aldrig i mit liv har følt mig så fucking pisset på, og de kostede mig en del penge.

Von Münchhausen, nu må du sgu snart holde op! En ting er at du bad-mouther os hver gang Surftown anbefales i en tråd. Men at du også anklager os for selv at fabrikere flotte anmeldelser rundt omkring på nettet er direkte injurierende - og det vil jeg ikke acceptere!

Jeg erkender blankt, at vi tidligere har været nogle værre cowboys. Men det er altså flere år siden, og vi har lagt stilen fuldstændig om. Derfor kan jeg (uden at blinke) oplyse dig, at de mange positive anmeldelser skyldes masser af hårdt arbejde samt en kundecentrisk tilgang til tingene!

Det er på ingen måde injurierende at jeg ytre blot min personlige mening om hvordan disse er opstået. Det er der ingen der kan forhindre mig i. Jeg anklager jer ikke eller siger det er sådan det er sket. Blot at det er sådan jeg tænker.

Og ja jeg er bestemt ikke glade for jer, og jeg vil ved en hver lejlighed tale negativt om jer og fortælle om de dårlige oplevelser jeg og flere jeg kender har haft med jer.

Hvis ikke i ønsker den slags omtale kan i sku bare behandle jeres kunder ordenligt..

Det er jo injurie når du åbenlyst beskylder dem for at fabrikere gode anmeldelser?

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Simon Thomsen:

Nu når i snakker om webhoteller. Er der så nogle der har gigahost som har oplevet nedetid de seneste par dage?

jeg har ikke.. Men havde for et stykke tid siden.. men de kunne selvfølgelig ikke hjælpe :) står også snart at skal til at flytte alle mine 90 domæner :S..... Er træt af uvisheden.

Har du et godt hostingfirma du kan anbefale / hvilket firma skifter du til?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Thomsen:

Bautik:

Simon Thomsen:

Nu når i snakker om webhoteller. Er der så nogle der har gigahost som har oplevet nedetid de seneste par dage?

jeg har ikke.. Men havde for et stykke tid siden.. men de kunne selvfølgelig ikke hjælpe :) står også snart at skal til at flytte alle mine 90 domæner :S..... Er træt af uvisheden.

Har du et godt hostingfirma du kan anbefale / hvilket firma skifter du til?

jeg har snakket rigtigt godt med Martin fra Exaweb.dk som har hjulpet med med en masse spørgsmål hvad angår server, hosting, domæner og cashback systemer, og pga. hans venlighed og profestonalitet løber jeg til ham når kapitalen til flytningen er der :)

De kan både tilbyde webhoteller, Virtuelle servere og programmering.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Von Münchhausen:

Og kan godt sige jeg hverken udlevere brugernavne eller domæner til nysgærige folk fra surftown . Kan blot sige at jeg aldrig i mit liv har følt mig så fucking pisset på, og de kostede mig en del penge.

Von Münchhausen:

Det er på ingen måde injurierende at jeg ytre blot min personlige mening om hvordan disse er opstået. Det er der ingen der kan forhindre mig i. Jeg anklager jer ikke eller siger det er sådan det er sket. Blot at det er sådan jeg tænker.

Og ja jeg er bestemt ikke glade for jer, og jeg vil ved en hver lejlighed tale negativt om jer og fortælle om de dårlige oplevelser jeg og flere jeg kender har haft med jer.

Hvis ikke i ønsker den slags omtale kan i sku bare behandle jeres kunder ordenligt..

Von Münchhausen, du vækker selvsagt min interesse eftersom du udokumenteret sviner Surftown i en uskøn kombination med injurierende påstande. Det helt store spørgsmål er dog hvorfor du ikke tør give dig selv til kende?

Måske du kan svare mig på om jeg selv har fundet svaret. Jeg faldt nemlig over en ganske interessant artikel på Dansk Selskab for Obstetrik og Gynækologi om Personen bag navnet 'Hieronymus von Münchhausen':

Münchhausens syndrom er en tilstand, hvor patienten fremfører en dramatisk og vidtløftig sygehistorie, som ofte er mere eller mindre opdigtet, og som kan være ledsaget af selvforskyldte læsioner.

Læs evt. mere: http://www.dsog.dk/files/munchhausen.htm 

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Folmann:

Von Münchhausen:

Og kan godt sige jeg hverken udlevere brugernavne eller domæner til nysgærige folk fra surftown . Kan blot sige at jeg aldrig i mit liv har følt mig så fucking pisset på, og de kostede mig en del penge.

Von Münchhausen:

Det er på ingen måde injurierende at jeg ytre blot min personlige mening om hvordan disse er opstået. Det er der ingen der kan forhindre mig i. Jeg anklager jer ikke eller siger det er sådan det er sket. Blot at det er sådan jeg tænker.

 

Og ja jeg er bestemt ikke glade for jer, og jeg vil ved en hver lejlighed tale negativt om jer og fortælle om de dårlige oplevelser jeg og flere jeg kender har haft med jer.

Hvis ikke i ønsker den slags omtale kan i sku bare behandle jeres kunder ordenligt..

Von Münchhausen, du vækker selvsagt min interesse eftersom du udokumenteret sviner Surftown i en uskøn kombination med injurierende påstande. Det helt store spørgsmål er dog hvorfor du ikke tør give dig selv til kende?

Måske du kan svare mig på om jeg selv har fundet svaret. Jeg faldt nemlig over en ganske interessant artikel på Dansk Selskab for Obstetrik og Gynækologi om Personen bag navnet 'Hieronymus von Münchhausen':

Münchhausens syndrom er en tilstand, hvor patienten fremfører en dramatisk og vidtløftig sygehistorie, som ofte er mere eller mindre opdigtet, og som kan være ledsaget af selvforskyldte læsioner.

Læs evt. mere: http://www.dsog.dk/files/munchhausen.htm 

 

Det er da dejligt at se der er en enkelt af dem fra surftown der har hjerneceller nok til at fatte en simpel ting som den ironi der ligger bag det fiktive navn jeg har påtaget mig på amino.

Du siger selv surftown var en cowboy virksomhed for et par år siden,  og så kan du vel heller ikke blive overrasket over der en gang imellem kommer skelletter ud af skabet.

DU kan lige så godt vende dig til det, for jeg stoper ikke og jeg er ikke den eneste. Du er også velkommen til at tage det næste skridt og gå til muffen. Jeg har EN DEL mere at have mine påstande i end du måske tror , så pas på hvor du selv træder.

Desuden har jeg et dokumenteret tab på over 100k der kan tildeles jeres misvedligeholdese af mine produkter hos jer. Jeg har indtil nu ikke gidet gøre noget ved det, men kom bare an.

Personligt gider jeg ikke, men hvis du starter skal jeg skam nok følge skarpt op.


Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Von Münchhausen:

Det er da dejligt at se der er en enkelt af dem fra surftown der har hjerneceller nok til at fatte en simpel ting som den ironi der ligger bag det fiktive navn jeg har påtaget mig på amino.

Du siger selv surftown var en cowboy virksomhed for et par år siden,  og så kan du vel heller ikke blive overrasket over der en gang imellem kommer skelletter ud af skabet.

DU kan lige så godt vende dig til det, for jeg stoper ikke og jeg er ikke den eneste. Du er også velkommen til at tage det næste skridt og gå til muffen. Jeg har EN DEL mere at have mine påstande i end du måske tror , så pas på hvor du selv træder.

Desuden har jeg et dokumenteret tab på over 100k der kan tildeles jeres misvedligeholdese af mine produkter hos jer. Jeg har indtil nu ikke gidet gøre noget ved det, men kom bare an.

Personligt gider jeg ikke, men hvis du starter skal jeg skam nok følge skarpt op.

Jamen, lad os da endeligt få kigget på det! Men det forudsætter jo at du bekender kulør i form af et brugernavn, domænenavn eller andet identificerbart ;-)

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Folmann:

Von Münchhausen:

Det er da dejligt at se der er en enkelt af dem fra surftown der har hjerneceller nok til at fatte en simpel ting som den ironi der ligger bag det fiktive navn jeg har påtaget mig på amino.

Du siger selv surftown var en cowboy virksomhed for et par år siden,  og så kan du vel heller ikke blive overrasket over der en gang imellem kommer skelletter ud af skabet.

DU kan lige så godt vende dig til det, for jeg stoper ikke og jeg er ikke den eneste. Du er også velkommen til at tage det næste skridt og gå til muffen. Jeg har EN DEL mere at have mine påstande i end du måske tror , så pas på hvor du selv træder.

Desuden har jeg et dokumenteret tab på over 100k der kan tildeles jeres misvedligeholdese af mine produkter hos jer. Jeg har indtil nu ikke gidet gøre noget ved det, men kom bare an.

Personligt gider jeg ikke, men hvis du starter skal jeg skam nok følge skarpt op.

Jamen, lad os da endeligt få kigget på det! Men det forudsætter jo at du bekender kulør i form af et brugernavn, domænenavn eller andet identificerbart ;-)

 

 

tror du virkelig jeg er så dum at jeg vil give dig mulgheden for at du kan forsvare dig selv. Jeg har masser af guf, og skulle du beslutte dig for at være lidt offensiv så trækker jeg bukserne ned om dine ankler, og sender dig afsted med en rød numse som du fortjener.

Jeg er egentlig lidt overrasket over en med en toppost er villig til at synke til dette stadie, og personligt gider jeg slet ikke spille tid på dig eller den fantastisk dårlige service din virksomhed tilbyder.

Jeg skriver min mening om surftown når nogen spørger, og det må du finde dig i. Du har trådt folk over fødderne på vejen til toppen og må nu finde dig i at de giver lyd fra sig.

Der er ikke så meget du kan gøre andet end at finde dig i min kritik. Du er velkommen til at bruge en masse tid og energi på mig. Personligt gider jeg ikke bruge noget på dig. Du har kostet mig nok tid, penge og fustrationer.

Aloha herfra - forvent ikke at jeg gider svare mere i denne tråd. Måske du også selv skulle stoppe inden folk ser dig synke alt for lavt i mudderkaste konkurrencen.

 

 

 


Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Von Münchhausen:

tror du virkelig jeg er så dum at jeg vil give dig mulgheden for at du kan forsvare dig selv.

Du er jo tilsyneladende dum nok til at stille dig op og svine andre folk til anonymt paa et offentligt forum, tilmed kommer du med nogle beskyldninger som er helt henne i vejret og som resten er verden godt er klar over ikke holder mere.

Fact. er at Surftown har forbedret sig _super_ meget og idag er det efter min mening det eneste discount webhotel du bør overveje hvis du ikke er helt ligeglad med dit site og din mail, de ting du skriver fortæller mig hvor snævertsynet en person du er, det fortæller mig at du er en lille mand som føler sig trådt på og nu sider og gemmer sig bag skærmen og laver balade.

Surf-town A/S har min fulde anbefaling, 80% af dem som spørger herinde vil få en udemærket løsning ved at vælge dem som Hosting leverandør.

Noget helt andet er, hvis du, Von hyttemeier, virkelig har mistet kilo på grund af Surf-Town, så er du, undskyld mig udtrykket, fandme for dum.Hvis du bygger en forretning op om et discount produkt til mellem 20 og 100kr om måneden, så er det dig der mangler realitetssans. Forventer du også kunne leje en prima-butik på strøget for 2500kr om måneden? Nej vel?

Surf-town har nogle super dygtige teknikere og leverer nogle excelente erhvervsprodukter, hvorfor havde du ikke købt et af dem hvis din forretning var så vigtig?

Og så beklager jeg meget at jeg blander mig i debatten, men jeg bliver altså træt af at se folk få uberettiget høvl ... også når det er de lidt stører virksomheder det går ud over.

Og ja! Jeg har været associeret til Suft-Town / Cohaesio A/S som underleverandør for snart 3 år siden, men havde intet med deres webhoteller eller support-løsning at gøre, jeg tjener hverken direkte eller indirekte på deres succes (faktisk snarerer tvaertimod) og jeg får derfor intet ud af at anbefale dem.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Kære venner.

Kan vi ikke aftale, at tråden og tonen i den lige kommer på rette spor igen?
Injurier og personangreb hører ikke til her.
På forhånd mange tak. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)