Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vintersport Udstyr - Køb & Salg.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej til jer alle!

Jeg har fået en ide til en eventuel hjemmeside jeg vil starte op.

I første omgang er det ikke for at tjene penge, men når siden opnår en bestemt størrelse kan det godt komme på tale.

Jeg vil lave en hjemmeside, hvor danske vintersports udøvere(ski, snowboard osv) kan sælge og købe udstyr.
En side ala. QXL, men kun med fokus på vintersport. Og i første omgang gratis.

Hvad siger i til ideen?


På forhånd tak

Lasse.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Jul 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse

 

Det lyder som en fin idé - men jeg tror du skal lokke med noget mere, da jeg er overbevist om at Den Blå Avis og forskellige ski/snowboard-sites allerede har velfungerende brugt-køb/salg funktioner og at det er svært at få brugere til dit site med udelukkende køb/salg af vintersportsudstyr.

 

Hvis du prøvede at opbygge et bruger-diskussionsforum omkring vintersport, samtidigt med din køb/salg-funktion, så tror jeg det vil ha'' større chance. Du kunne så i tillæg krydre med nogle spændende artikler/indlæg, hvilket ville være endu større incitament for flere hits.

 

Går selv med en lignende idé, blot indenfor et andet emne. Men som stor vintersportsenthusiast og veteran-snowboardbums synes jeg at det er spændende dét du tænker på.

 

Kontakt mig gerne for yderligere sparring. Held og lykke med det.

 

Mvh. René

 

 

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for svaret Rene!

 

Kan godt se hvad du mener. Og det var også min plan at lave et debatforum og en artikelside, hvor de forskellige brugere af sitet, kunne skrive anmeldelser af de forskellige skisportssteder rundt omkring i verden, og anmeldelser af skiudstyr.

 

Den eneste store skisportsside som jeg kender, er skisport.dk, som har mange ting at tilbyde, men tror bare ikke mange danskere har fået øjnene op for siden!

 

Hvor og hvordan ville du/i reklamere for en sådan side?  

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Jul 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Skisport.dk ser ud til at være godt på banen - bortset fra at deres udstyrsforum ikke ligefrem rykker!

Måske det alligevel ikke var en dum idé, udelukkende at satse på brugtkøb/-salg som hovedattraktion. Hvis man så kunne lave nogle effektive udfyldningsskemaer, som på en enkelt måde fik folk til at beskrive/fotografere etc.deres udstyr, som så ville blive præsenteret på en flot måde på sitet, så kunne man måske konkurrere med DenBlåAvis.

 

Hvis du vil putte lidt penge i det, så er Google vist ret effektivt. Ellers så ville jeg kontakte rejsebureauer for at få indstik/flyers ud til deres kunder og/eller høre om mulighederne for at lægge materialer på skimesser, i biografer, caféer etc. 

 

På sigt kan det godt blive indbringende. Bannerannoncer er på vej ind igen, så vidt jeg kan forstå.

 

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Den samme opfattelse har jeg fået af deres side. Den er rigtig god med hensyn til skisportssteder.. Men deres udstyrs forum har en del mangler, såvel som deres auktion.

Jeg har tænkt mig at smide lidt penge i det, så google kunne være en god mulighed.


Andre der har nogen ideer til mit projekt?

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har glemt at fortælle at jeg er kun 16 år.

Tror i det kan udvikle sig et problem, når jeg skal igang med at kontakte firmaer osv vedr. reklame for mit site?



Side 1 ud af 1 (6 indlæg)