Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - forum og abonementsordning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej rare Amino'er,

Jeg står og skal bruge en webshop om 1-2 måneder, som skal kunne have et forum på sig. Ideelt har forum og shop samme login-system (så kunderne er logget ind begge steder, hvis de logger ind på det ene). Produkterne jeg kommer til at sælge, kan med fordel kan købes via en abonements-ordning, hvor shoppen trækker et beløb pr måned og sender et produkt til kunden.

 

Indtil videre har jeg mailet lidt med powerhosting, som virker rigtig gode, men jeg har ikke helt kunne finde svar på følgende:

1)  Kan f.eks. en Magento-shop implementeres med et forum, hvor login er samlet med shoppen?

2)  Kan jeg lave automatiske trækninger relativt nemt, eller er der mange komplikationer (lovmæssige, administrative, osv.) forbundet med det?

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

1) Der findes så vidt jeg ved ikke nogen mulighed for integration af forum + magento endnu .. Der skal i nok i ud i noget custom programmerings arbejde.

 

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Zen Cart kan som standard integretes med forum system, der så bruger fælles login.
Og du vil også kunne opsætte "abonnements produkter" - kræver dog, at dit valg af betalingsgateway og aftale med PBS tillader dette.

 Du er velkommen til at kontakte mig på jrc@laika-it.dk for at høre mere om mulighederne ved at bruge Zen Cart som shop platform.

Med venlig hilsen,
Johnny R. Christensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

LAiKA iT:

Hej Peter

Zen Cart kan som standard integretes med forum system, der så bruger fælles login.
Og du vil også kunne opsætte "abonnements produkter" - kræver dog, at dit valg af betalingsgateway og aftale med PBS tillader dette.

 Du er velkommen til at kontakte mig på jrc@laika-it.dk for at høre mere om mulighederne ved at bruge Zen Cart som shop platform.

Med venlig hilsen,
Johnny R. Christensen

Tak, lyder lovende. Har sendt en mail.

 

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Dotnetnuke CMS med catalookstore butiksmodulet og enten det forummodul, der følger med DNN (Dotnetnuke) eller endnu bedre Activeforums modulet.

Catalookstore kan ikke alene håndtere abb. men også koble det til DNN sådan at hvis du har et givet abb. så er du med i en af dig valgt brugergruppe/sikkerhedsrolle. Du kan på den måde have sider, forums eller lign. der kun kan ses af de brugere, der har et bestemt abb.

Mange muligheder og ideer på den platform.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi vil også gerne være med:-)

Jeg kunne ikke lige finde mailadresse og PB-funktionen var slået fra. Du skal være velkommen til at kontakte mig på nikolaj@standoutdesign.dk, så kan vi tage en snak om mulighederne.

God onsdag:-)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, e-mail(s) er sendt :o)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Nu spurgte du jo selv til Magento (som jo er en skøn platform). Umiddelbart sælger jeg pakke løsninger, se evt. mit Amino opstarts tilbud her:

http://www.amino.dk/forums/p/58091/353364.aspx

men hvis du kontakter mig, kan jeg muligvis finde en pris til dig på integration af et php forum også.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)