Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsportal købes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg brænder efter at administrere et website med godt indhold i form af sportsnyheder. Da jeg selv "kun" har ekspertisen og kontakterne til at formidle mine nyheder, og ikke i at rode med at bygge et site op, søger jeg efter nogen som er interesseret i at afhænde en portal.

Det er vel ikke helt urealistisk at forestille sig at der findes nyhedsportaler derude som kører så sløjt, at bagmanden egentlig bare lader det stå til...?

Hjælp til hvordan jeg på nemmeste vis stabler et site på benene er velkommen, men allerhelst nogle skabelon-agtige modeller.
Jeg ved man gratis kan snuppe en skabelon til en predesignet weblog ude på det verdensomspændende net, men kan man gøre det samme med en nyhedsportal?
Man kan også for en forholdsvis billig penge købe skabelonen til en webshop.. men hva med en nyhedsportal?

Jeg har prøvet:
google
QXL
DBA
..uden held
men søger jeg mon på de forkerte stikord?


Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det er design/opbygning - så kunne du måske finde noget på www.templatemonster.com - Der koster de ofte kun 50-60$. Det kræver dog så at du har nogen til at strikke koden sammen til dig, men hvis det bare skal være en nyheds/artikel side, så er der ikke specielt meget arbejde i det. Burde du kunne få lavet af en studerende for forholdsvis små penge.

Det var så mit foreslag!

Held og lykke med det.
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sportsfreak,



hvordan kontakter man dig? Jeg har en kammerat, der har nævnt muligheden for at afhænde hans igangværende fodboldportal.



Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg har sendt en privat besked med kontaktinfo til dig via systemet her..
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/25/2006 8:57:49 PM
Forfatter: Ib Leif
Hvis det er design/opbygning - så kunne du måske finde noget på www.templatemonster.com - Der koster de ofte kun 50-60$. Det kræver dog så at du har nogen til at strikke koden sammen til dig, men hvis det bare skal være en nyheds/artikel side, så er der ikke specielt meget arbejde i det. Burde du kunne få lavet af en studerende for forholdsvis små penge.

Det var så mit foreslag!

Held og lykke med det.


Hvis det skal være let at opdatere skal der være en eller anden form for ''maskine'' bagved. F.eks. et CMS. Du kan forholdsvis billigt få nogen til at lave hele design og opsætning af et af de gratis Open Source CMS systemer så du ''bare'' skal fyde indhold på. Check f.eks. http://www.joomla.dk og forum på http://forum.joomla.org/index.php/board,16.0.html

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)