Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prissætning ved udlejning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg mangler information om, hvorledes man bør prissætte ved udlejning. Jeg er klar over, at det afhænger af en masse parametre såsom tidsforbrug, omkostninger forbundet med levering etc., men jeg er nysgerrig efter, om der er en skabelon eller lign. man kan gøre brug af?

Med venlig hilsen.

Christopher

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Udlejning af hvad?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Udlejning af større legesager/udstyr til børn samt evt. sportsudstyr (naturligvis kun ting, der egner sig til udlejning - ikke fodboldstøvler f.eks.)

 

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher

Jeg tror ikke der er så mange andre måder end at prøve sig frem! Og ellers spørger dig selv, når du fastsætter lejeydelsen; vil jeg selv betale denne pris, hvis det er mig, som er lejer? Altså bruge sin sunde fornuft.

Selv er jeg ret aktiv på udleje-markedet. Jeg udlejer malerier til firmaer og private. Vi har med vilje sat en meget lav udlejepris (25-75 kr. pr. maleri pr. måned) - simpelthen for at få nogle kunder i biksen og få vores malerier ud i de danske virksomheder og hjem. Men da vi betragter selve reklameværdien i at hænge på folks vægge, som en slags betaling, så synes vi faktisk ikke prisen er speicielt lav. Typisk laver vi et relateret salg på et maleri hver gang vi udlejer tre. Og så bliver udlejen pludselig en ganske fornuftig forretning :-)

Held og lykke i udlejebranchen Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)