Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere PR/Omtale fra de "store"...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skrev lige på JAC''s tråd omkring PR.

 

Min fremgangsmåde for PR var (og er)

-Lav en liste over potentielle

-lav pr-materiale, dvs. pressemeddelelse, fotos og på forhånd skrevet artikel af en journalist iøvrigt henvendt til den liste der er lavet...

-Ringehelvede!

 

Det er den lette metode for PR til diverse lokalmedier etc... Det lærte jeg, da jeg rockede indenfor musikken, som halvkvalt Joe Cocker... og det virkede...

 

MEN!

 

Hvordan lander man så på DR, TV2, JP, Berlingeren, Børsen...

 

Det er vist noget med at man kender nogle journalister, som kender nogen som drikker noget kaffe med en kammerat til Nyrup''s kone...som  ... som ...

 

Eller hvad?

 

Er dette tilfældet, så kender jeg ingen. Så nu føler jeg virkelig jeg er på bar bund og er Jyde bosiddende i København!!!

 

primo 2007 starter jeg det "officielle" Copenhagen Sales Management Academy... - og der skal pr til

 

Så spørgsmålet er, om jeg skal betale 500.000 for et pr-bureau, eller er der en lidt "bedre" måde at omgås dette?

 

HILFE!!!!

Stefan Avivson

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Det handler om den unikke historie og de gode billeder, kort og godt. Og så hjælper det altid at kende nogen, der kender nogen. Har arbejdet prof. med PR i syv år - hjælper gerne, men helt gratis er det ikke :-)
Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder godt

 

Hvis jeg skal give dig et kald, hvornår passer det bedst, og hvornår på dagen?!??!

 

 

 

Mvh.

 

Stefan Avivson

Stefan Avivson

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Alle hverdage 8.45-16.30...
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du skal gå efter de helt store vil jeg anbefale at levere en færdig artikel, som journalisten blot kan sætte sit navn på. Jeg har ingen erfaring med det, men det lærte jeg i mit PR-fag på skolen engang

Jeg vil dog til gengæld anbefale dig at lægge din taktik om til at gå efter mellemstore aviser, som dækker diverse regioner. På Sjælland er der eksempelvis Frederiksborg Amts Avis, som jeg har succes med, og et par andre. I Jylland kan de måske skrive om den lokale jyde, der tog til kbh og startede virksomhede - hvad ved jeg. Pointen er, at de regionale medier umiddelbart er lettere at komme i, og jeg kan ikke se nogen grund til at jyske eller fynske virksomheder ikke skulle sende medarbejdere til København for at blive uddannet - det sker da jævnligt i henhold til mine erfaringer.

Håber det giver din hjerne lidt alternativt input og idéer





Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stefan,

 

Jeg kiggede lige på dit koncept og tror ikke traditionel PR er løsningen for dig.

 

Du kan kigge forbi Kgs. Nytorv, så skal jeg finde den rette hjælp til dig.

 

 

 

 

Fra Rømø
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stefan,



 



500.000 er nok lidt meget og en hel del mindre kan nok gøre det skal du se ;) 



Jeg kan formidle en god kontakt til Direktøren af en af Danmarks førende PR, Marketing, Kommunikations og Publications bureauer og med garanti også få dig en god gang amino rabat, da vi selv arbejder med dem og er "so to speak" ven af huset, hvem ved måske kunne du træne nogen af deres sælgere eller fikse en anden barter deal mod et mindre beløb ;) 



Smid mig en PM hvis du er villig til at bruge lidt, men ikke meget, så er de her folk de rette, uden at nævne deres navn, fordi de fleste vil nok sige "Åhh gud, de koster jo millioner at bruge", ja gør de, hvis ikke man kender nogen der kender nogen der kender nogen ;)

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 06:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis I vælger at lave barterhandel, så gør I det vel igennem iBarter - så skal vi nok kunne finde ud af nogen gode betingelser
Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er købmanden Jakob Allentoft i gang



 



og tak for jeres andres indlæg også, jeg vil kontakte jer



Stefan Avivson

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg takker på forhånd for din hjælp Mark...

 


Stefan Avivson

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)