Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør det selv skole

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Var det en ide, at lave en "gør det selv skole" ala det Silvan gør en lille smule i?

Jeg selv og min kæreste er ved at købe hus, og da boligpriserne p.t. stiger en anelese hurtigere end vore indtægter kigger vi ikke længere efter huse hvor alt et nyistandsat. Vi kigger efter huse, hvor der "kun" skal skiftes køkken og bad m.v. Jeg kan selv lave en del og har heldigvis en far, der kan og vil lave alt, det jeg ikke kan finde ud af.

Jeg ville dog ønske, at jeg selv kunne lave alt, omend det ville tage lidt længere tid, men der er nu lidt ved det der "selvgjort er velgjort", der tiltaler mig.

Jeg regner f.eks. med, at jeg sagtens selv kan filte en væg, men omvendt har jeg aldrig prøvet det. Hvis jeg havde været på et kursus af en dags varighed indenfor bl.a. sådan et område ville jeg ikke tøve det mindste med at gå i krig. Ligeledes er det jo ikke særligt svært at smide nogle klinker i et badeværelse...det kunne bare være meget rart, at have "øvet" sig et andet sted end ens eget badeværelse

Ideen kunne være meget lig Silvans med kursus hver måned i mange større byer. Hold á 15 mand og 1 - 2 undervisere. Materialer kunne eventuelt fåes billigt mod lidt gratis reklame.

Hvis nogen er frisk på at starte noget ala dette vil jeg gerne tilmelde mig ASAP.

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
 

 

Kender du ikke en murer ell. lign , der kunne hjælpe som en vennetjeneste,

at sætte fliser op er ikke noget man lærer på et par timer, altså hvis det skal se proff. ud.

 

Nogle kan lave et flot gør det selv arbejde, men der findes også en del der med dyre

materialer er i stand til at gøre deres hus mindre værd ved gør det selv arbejde.

 

Ikke fordi jeg ved hvilken gruppe du tilhører

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)